تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 12975

خاطرات شهدا درس بزرگی برای آیندگان است

خاطرات شهدا درس بزرگی برای آیندگان است

خاطرات شهدا درس بزرگی برای آیندگان است استاندار اصفهان اظهار داشت: اعتقاد دارم باید خاطرات شهدا نوشته شود و مورد استفاده نسل امروز قرار گیرد زیرا هرکدام از این خاطرات درس بزرگی برای آیندگان است. به گزارش دنیای اسرار: دکتر عباس رضایی در یادواره هزار کارمند شهید استان اصفهان، ضمن گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر

Print Friendly, PDF & Email
خاطرات شهدا درس بزرگی برای آیندگان است
استاندار اصفهان اظهار داشت: اعتقاد دارم باید خاطرات شهدا نوشته شود و مورد استفاده نسل امروز قرار گیرد زیرا هرکدام از این خاطرات درس بزرگی برای آیندگان است.
به گزارش دنیای اسرار: دکتر عباس رضایی در یادواره هزار کارمند شهید استان اصفهان، ضمن گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همه ما روزی از این دنیای فانی خواهیم رفت اما خوشا به حال کسانی که توفیق و عظمت شهادت نصیب آنها می شود. وی ادامه داد: اعتقاد دارم تمامی خاطرات شهدا نوشته شود و مورد استفاده نسل امروز قرار گیرد زیرا هرکدام از این خاطرات درسی برای آینده ما است. استاندار اصفهان عنوان کرد: به تمامی شهدا ادای احترام می کنیم البته در این مسیر شهیدان رجایی و باهنر را باید الگو قرار دهیم زیرا این شهدا در زندگی خود ساده زیست و خادم مردم بودند که این ویژگی ها می تواند چراغ راه، کارگزاران و کارکنان دولت قرار گیرد. وی اضافه کرد: صبر و مقاومت و ایستادگی مردم در برابر استکبار جهانی با توجه تحریم های متعدد و محاصره اقتصادی و همگامی و همدلی با دولت تدبیر و امید، ستودنی است. رضایی تاکید کرد: همه ما مدیون حضرت امام خمینی(ره) و نظام و انقلاب اسلامی هستیم به همین دلیل برای اینکه بتوانیم دین خود را ادعا کنیم باید از هر فرصتی برای ارائه خدمت به مردم بهره ببریم. وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی همه ما را به فطرت پاکمان هدایت کرده است که باید شکرگذار و قدردان آن باشیم.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.