تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 12987

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های عمومی

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های عمومی

در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان صورت پذیرفت : کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر شاخص های عمومی گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را

Print Friendly, PDF & Email

در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان صورت پذیرفت :


کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های عمومی

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر شاخص های عمومی گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را کسب کرد.
به گزارش دنیای اسرار، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، با حضور دکتر عباس رضایی استاندار و رییس ستاد بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان،معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، جمعی از مقامات استانداری، نمایندگان مجلس، مدیران کل و کارمندان دستگاههای اجرایی استان از  دستگاههای برتر تجلیل شد.
این مراسم روز چهارشنبه ۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ به ‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در محل «تالار دکتر شریعتی»  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مجموع شاخص های عمومی رتبه برتر  گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را کسب نمود.
در این مراسم ضمن تقدیر از آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سید امید طباطبایی مدیر حراست اداره کل و مجید مهدیان مسئول دفتر فنی و برونسپاری اداره کل به عنوان برگزیدگان خدمت مجموعه آموزش فنی و حرفه ای با اهداء تندیس، لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.
در قسمتی از متن تندیس که به امضاء دکتر عباس رضایی استاندار و رییس ستاد بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان رسیده است خطاب به آرش اخوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آمده است:‌ تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان موجب شده است به عنوان رتبه برتر شاخص های عمومی گروه علمی، فرهنگی . آموزشی شناخته و معرفی شوید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تیریک می گویم ….
این گزارش می افزاید: امید است از تلاش و تکاپوی ویژه در سال رونق تولید، موجب ارتقای کارآمدی دولت تدبیر و امید، رضایت مردم، ایجاد آرامش، دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان، ایران اسلامی شوید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.