تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 12987

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های عمومی

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های عمومی

در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان صورت پذیرفت : کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر شاخص های عمومی گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را

Print Friendly, PDF & Email

در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان صورت پذیرفت :


کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شاخص های عمومی

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر شاخص های عمومی گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را کسب کرد.
به گزارش دنیای اسرار، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، با حضور دکتر عباس رضایی استاندار و رییس ستاد بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان،معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، جمعی از مقامات استانداری، نمایندگان مجلس، مدیران کل و کارمندان دستگاههای اجرایی استان از  دستگاههای برتر تجلیل شد.
این مراسم روز چهارشنبه ۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ به ‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در محل «تالار دکتر شریعتی»  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مجموع شاخص های عمومی رتبه برتر  گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را کسب نمود.
در این مراسم ضمن تقدیر از آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سید امید طباطبایی مدیر حراست اداره کل و مجید مهدیان مسئول دفتر فنی و برونسپاری اداره کل به عنوان برگزیدگان خدمت مجموعه آموزش فنی و حرفه ای با اهداء تندیس، لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.
در قسمتی از متن تندیس که به امضاء دکتر عباس رضایی استاندار و رییس ستاد بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان رسیده است خطاب به آرش اخوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آمده است:‌ تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان موجب شده است به عنوان رتبه برتر شاخص های عمومی گروه علمی، فرهنگی . آموزشی شناخته و معرفی شوید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تیریک می گویم ….
این گزارش می افزاید: امید است از تلاش و تکاپوی ویژه در سال رونق تولید، موجب ارتقای کارآمدی دولت تدبیر و امید، رضایت مردم، ایجاد آرامش، دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان، ایران اسلامی شوید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان