تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 13014

افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی نایین

افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی نایین

افتتاحپروژه های گازرسانی روستایی نایین به گزارش دنیای اسرار:با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه های گازرسانی به روستاهای حسن آباد توکلی و معین آباد از توابع شهرستان نایین افتتاح و به بهره برداری رسید مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در این خصوص گفت: این پروژه ها در مجموع با ۳۰ کیلومترشبکه گذاری و اعتباری

Print Friendly, PDF & Email

افتتاحپروژه های گازرسانی روستایی نایین

به گزارش دنیای اسرار:با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه های گازرسانی به روستاهای حسن آباد توکلی و معین آباد از توابع شهرستان نایین افتتاح و به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در این خصوص گفت: این پروژه ها در مجموع با ۳۰ کیلومترشبکه گذاری و اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال اجرا ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

سید مصطفی علوی، بیان داشت: پروژه گازرسانی به روستای معین آباد با ۱۸ کیلومتر شبکه گذاری روستایی با ۱۳ انشعاب صنعتی و هشت انشعاب خانگی اجرایی شده و روستای حسن آباد با هفت انشعاب صنعتی و ۱۰ انشعاب خانگی روستایی انجام و به بهره برداری رسیده است.

مهندس علوی، افزود: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به روستای خان سنجد و عملیات گازرسانی روستای ابی آباد و روستاهای در مسیر این روستا نیز آغاز گردید.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر ۲شهر و ۱۵۱ روستای شهرستان  نایین و در مجموع حدود ۱۶ هزار و ۴۰۰مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی، ضمن ابراز خرسندی از گاز رسانی به روستا ها بیان داشت: وقتی گاز طبیعی به عنوان یک زیر ساخت و امکان  مهم  در روستاها فراهم می شود تاثیر زیادی در اشتغال و چرخه اقتصادی روستاها خواهد داشت که این مهم خود از مهاجرت و پدیده حاشیه نشینی در شهرها به نحو مطلوبی جلوگیری می کند.

مهندس علوی گفت: از مشترکین عزیز روستایی درخواست می شود که از این نعمت بزرگ، ارزان و پاک به صورت ایمن و بهینه استفاده نمایند و جهت استمرار و توسعه جریان گاز در بخش صنعت، در پرداخت به موقع گاز بهای مصرفی دقت و حساسیت بالایی داشته باشند.

لازم به ذکر است، آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های فوق با حضور امام جمعه نایین، نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نایین و مدیرعامل شرکت گاز و هیأت همراه وی انجام گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.