تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 13014

افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی نایین

افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی نایین

افتتاحپروژه های گازرسانی روستایی نایین به گزارش دنیای اسرار:با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه های گازرسانی به روستاهای حسن آباد توکلی و معین آباد از توابع شهرستان نایین افتتاح و به بهره برداری رسید مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در این خصوص گفت: این پروژه ها در مجموع با ۳۰ کیلومترشبکه گذاری و اعتباری

Print Friendly, PDF & Email

افتتاحپروژه های گازرسانی روستایی نایین

به گزارش دنیای اسرار:با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه های گازرسانی به روستاهای حسن آباد توکلی و معین آباد از توابع شهرستان نایین افتتاح و به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در این خصوص گفت: این پروژه ها در مجموع با ۳۰ کیلومترشبکه گذاری و اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال اجرا ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

سید مصطفی علوی، بیان داشت: پروژه گازرسانی به روستای معین آباد با ۱۸ کیلومتر شبکه گذاری روستایی با ۱۳ انشعاب صنعتی و هشت انشعاب خانگی اجرایی شده و روستای حسن آباد با هفت انشعاب صنعتی و ۱۰ انشعاب خانگی روستایی انجام و به بهره برداری رسیده است.

مهندس علوی، افزود: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به روستای خان سنجد و عملیات گازرسانی روستای ابی آباد و روستاهای در مسیر این روستا نیز آغاز گردید.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر ۲شهر و ۱۵۱ روستای شهرستان  نایین و در مجموع حدود ۱۶ هزار و ۴۰۰مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی، ضمن ابراز خرسندی از گاز رسانی به روستا ها بیان داشت: وقتی گاز طبیعی به عنوان یک زیر ساخت و امکان  مهم  در روستاها فراهم می شود تاثیر زیادی در اشتغال و چرخه اقتصادی روستاها خواهد داشت که این مهم خود از مهاجرت و پدیده حاشیه نشینی در شهرها به نحو مطلوبی جلوگیری می کند.

مهندس علوی گفت: از مشترکین عزیز روستایی درخواست می شود که از این نعمت بزرگ، ارزان و پاک به صورت ایمن و بهینه استفاده نمایند و جهت استمرار و توسعه جریان گاز در بخش صنعت، در پرداخت به موقع گاز بهای مصرفی دقت و حساسیت بالایی داشته باشند.

لازم به ذکر است، آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های فوق با حضور امام جمعه نایین، نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نایین و مدیرعامل شرکت گاز و هیأت همراه وی انجام گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان