تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر : 13298

لزوم تشریح کانون ارزیابی شایستگی های عمومی و حرفه ای کارکنان دستگاه های اجرایی استان

لزوم تشریح کانون ارزیابی شایستگی های عمومی و حرفه ای کارکنان دستگاه های اجرایی استان

لزوم تشریح کانون ارزیابی شایستگی های عمومی و حرفه ای کارکنان دستگاه های اجرایی استان استاندار اصفهان اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مجوز کانون ارزیابی شایستگی های عمومی و حرفه ای کارکنان را اخذ نموده و تاکنون تعدادی از مدیران در کانون ارزیابی شرکت نموده اند. به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس

Print Friendly, PDF & Email
لزوم تشریح کانون ارزیابی شایستگی های عمومی و حرفه ای کارکنان دستگاه های اجرایی استان
استاندار اصفهان اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مجوز کانون ارزیابی شایستگی های عمومی و حرفه ای کارکنان را اخذ نموده و تاکنون تعدادی از مدیران در کانون ارزیابی شرکت نموده اند.
به گزارش  دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی در سومین جلسه شورای راهبری توسعه استان ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام  و تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره شهید رجایی استان، اظهار داشت: باید فرآیند ارزیابی دستگاهها و کارکنان فعالیت های اجرایی و عملیاتی شده که در راستای خدمت بیشتر به مردم است معیار ارزیابی قرار گیرد. وی ادامه داد: باید برای آموزش مدیران و کارکنان در جهت ارتقای سطح دانش و مهارت آنها پیش بینی لازم صورت گیرد و مدیران در این دوره ها حضور پررنگ داشته باشند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: محتوای دوره های آموزشی برای کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی بسیار مهم است بر همین اساس باید از اساتید شایسته و مطرح در این دوره ها استفاده شود تا علاوه بر ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان باعث بهره وری هرچه بیشتر کلاس های آموزشی گردد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی یک گنجینه گرانبها برای سازمان ها است در همین راستا باید سند نیروی انسانی استان تهیه و تنظیم و در دستگاه های اجرایی استان به صورت مطلوب اجرا شود.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.