تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 13671

امسال مسافرین عتبات عالیات با قطار به کرمانشاه می‌روند

امسال مسافرین عتبات عالیات با قطار به کرمانشاه می‌روند

امسال مسافرین عتبات عالیات با قطار به کرمانشاه می‌روند مدیرکل راه آهن استان اصفهان: در چهاردهم مهرماه سال جاری نخستین قطار اصفهان به کرمانشاه حرکت خواهد کرد. به گزارش دنیای اسرار:مدیر کل راه آهن استان اصفهان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار از حرکت قطار اربعین در روز یکشنبه مورخ چهاردهم مهر ماه سال

Print Friendly, PDF & Email


امسال مسافرین عتبات عالیات با قطار به کرمانشاه می‌روند

مدیرکل راه آهن استان اصفهان: در چهاردهم مهرماه سال جاری نخستین قطار اصفهان به کرمانشاه حرکت خواهد کرد.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر کل راه آهن استان اصفهان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار از حرکت قطار اربعین در روز یکشنبه مورخ چهاردهم مهر ماه سال جاری از مبدا اصفهان به مقصد کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این قطار در روز دوشنبه پانزدهم مهر ماه ساعت ۱۰:۰۵ به کرمانشاه میرسد و زوار می‌‌توانند از آنجا به پیاده‌روی اربعین بپردازند.
وی بابیان اینکه این قطار برای اولین بار در اصفهان راه‌اندازی شده‌ است گفت: با رایزنی‌های انجام شده توانستیم یک قطار به صورت آزمایشی برای روز یکشنبه فراهم کنیم تا مسافرین عتبات عالیات از این طریق به کرمانشاه بروند.
سیدرضا سادات حسینی با بیان اینکه قطار مستقیم از اصفهان به کرمانشاه وجود ندارد تصریح کرد: به دلیل ترافیک شدید و طولانی بودن مسیر فقط یک رام قطار در اختیار ما قرار گرفت.
وی افزود: در صورتی که نتیجه کار مطلوب باشد و زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا سال آینده تعداد قطارهای بیشتری در این مسیر قرار خواهند گرفت.
مدیر کل راه آهن استان اصفهان ظرفیت قطار اربعین را ۳۵۰ نفر اعلام و خاطر نشان کرد: شرکت حمل و نقل مسافربری رجا مجری این امر است و قیمت بلیط این قطار از ۹۳ هزار تا ۱۱۴ هزار تومان است.
وی افزود: این قطار از نوع درجه ۱ بوده و دارای کوپه‌های ۴ و ۶ تخته است.
سادات حسینی به برگزاری مراسم بدرقه زوار در ساعت ۵ روز یکشنبه اشاره و تشریح کرد: این مراسم با حضور خادمین رضوی و برخی از مسئولین استانی در اداره کل راه آهن اصفهان برگزار می‌شود.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.