تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 14036

حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکی های رانندگی در اصفهان

حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکی های رانندگی در اصفهان

حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکیهای رانندگی در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به مجهز شدن بیش از ۸۰ درصد کارشناسان این پلیس به گوشی های هوشمند، از حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکی های رانندگی تا پایان سال خبر داد. سرهنگ “محمد رضا

Print Friendly, PDF & Email

حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکیهای رانندگی در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به مجهز شدن بیش از ۸۰ درصد کارشناسان این پلیس به گوشی های هوشمند، از حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکی های رانندگی تا پایان سال خبر داد.

سرهنگ “محمد رضا محمدی” گفت:هم اکنون بیش از ۸۰ درصد کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در کلانشهر اصفهان وتعدادی از شهرستان های استان به گوشی های هوشمند پلیس برای اعمال جریمه‌های رانندگی مجهز شدند و دیگر از قبض کاغذی استفاده نمی‌شود.

وی از اجرای این طرح در تمامی شهرستان های استان خبرداد و افزود: امیدواریم تا پایان سال تمامی افسران اخطاریه نویس ما تا پایان سال به گوشی های هوشمند مجهز شده و قبوض کاغذی جریمه های رانندگی در استان اصفهان برای همیشه حذف شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: با استفاده از گوشی‌های هوشمند پلیس ، تخلف رانندگان به صورت برخط (آنلاین) ثبت و پیامک آن برای راننده یا مالک متخلف خودرو ارسال می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: این پلیس هوشمند سازی را در اولویت برنامه های خود قرار داده و سعی می کنیم با استفاده از ظرفیت فناوری های جدید ، بسیاری از ابلاغ های راهنمایی و رانندگی شامل اجرائیات، شماره گذاری ، جریمه ها و نمره های منفی را نیز از طریق پیامک به رانندگان و مالکان خودرو اعلام کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همچنین از حذف کروکی های کاغذی تصادفات نیز خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه های پلیس راهور استان حدف کروکی های کاغذی است و در نظر داریم تا کروکی تصادفات نیز به صورت آن لاین از طریق گوشی های هوشمندی که در اختیار کارشناسان تصادفات پلیس راهور قرار دارند ترسیم شده و برای بیمه ها ارسال شوند و آن ها می توانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به پرداخت خسارت خودروی حادثه دیده اقدام کنند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: رانندگان و مالکان خودرو لازم است که به منظور اطلاع دقیق و به موقع از طرح و به روز رسانی شماره تلفن های همراه خود، به دفاتر پلیس + ۱۰ یا مراکز تعویض پلاک پلیس مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.