تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 14036

حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکی های رانندگی در اصفهان

حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکی های رانندگی در اصفهان

حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکیهای رانندگی در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به مجهز شدن بیش از ۸۰ درصد کارشناسان این پلیس به گوشی های هوشمند، از حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکی های رانندگی تا پایان سال خبر داد. سرهنگ “محمد رضا

Print Friendly, PDF & Email

حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکیهای رانندگی در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به مجهز شدن بیش از ۸۰ درصد کارشناسان این پلیس به گوشی های هوشمند، از حذف قبوض کاغذی جریمه ها و کروکی های رانندگی تا پایان سال خبر داد.

سرهنگ “محمد رضا محمدی” گفت:هم اکنون بیش از ۸۰ درصد کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در کلانشهر اصفهان وتعدادی از شهرستان های استان به گوشی های هوشمند پلیس برای اعمال جریمه‌های رانندگی مجهز شدند و دیگر از قبض کاغذی استفاده نمی‌شود.

وی از اجرای این طرح در تمامی شهرستان های استان خبرداد و افزود: امیدواریم تا پایان سال تمامی افسران اخطاریه نویس ما تا پایان سال به گوشی های هوشمند مجهز شده و قبوض کاغذی جریمه های رانندگی در استان اصفهان برای همیشه حذف شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: با استفاده از گوشی‌های هوشمند پلیس ، تخلف رانندگان به صورت برخط (آنلاین) ثبت و پیامک آن برای راننده یا مالک متخلف خودرو ارسال می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: این پلیس هوشمند سازی را در اولویت برنامه های خود قرار داده و سعی می کنیم با استفاده از ظرفیت فناوری های جدید ، بسیاری از ابلاغ های راهنمایی و رانندگی شامل اجرائیات، شماره گذاری ، جریمه ها و نمره های منفی را نیز از طریق پیامک به رانندگان و مالکان خودرو اعلام کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همچنین از حذف کروکی های کاغذی تصادفات نیز خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه های پلیس راهور استان حدف کروکی های کاغذی است و در نظر داریم تا کروکی تصادفات نیز به صورت آن لاین از طریق گوشی های هوشمندی که در اختیار کارشناسان تصادفات پلیس راهور قرار دارند ترسیم شده و برای بیمه ها ارسال شوند و آن ها می توانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به پرداخت خسارت خودروی حادثه دیده اقدام کنند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: رانندگان و مالکان خودرو لازم است که به منظور اطلاع دقیق و به موقع از طرح و به روز رسانی شماره تلفن های همراه خود، به دفاتر پلیس + ۱۰ یا مراکز تعویض پلاک پلیس مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان