تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر : 21619

اولیـن محفـل قـرآنـی مجـازی در اصفهان برگزار می‌شود

اولیـن محفـل قـرآنـی مجـازی در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از برگزاری اولیـن محفـل قـرآنـی مجـازی با سخنـرانی مفسر قرآن و مدیر حوزه های علمیه خواهران خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، از برگزاری اولیـن محفـل قرآنی خبر داد و گفت: این برنامه به صورت مجازی و با سخنرانی حجت الاسلام

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از برگزاری اولیـن محفـل قـرآنـی مجـازی با سخنـرانی مفسر قرآن و مدیر حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، از برگزاری اولیـن محفـل قرآنی خبر داد و گفت: این برنامه به صورت مجازی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مفسر قرآن و مدیر حوزه های علمیه خواهران ساعت ۹ روز یکشنبه ۱۱ آبان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در استان اصفهان ۷۸۹ بانوی طلبه و دانش آموخته قرآن پژوه مشغول به فعالیت می باشند که از این تعداد ۱۴۰ نفر حافظ کل و ۵۷ نفر حافظ نصف قرآن کریم می باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان با بیان اینکه بانوان در عرصه های دیگر قرآن خوش درخشیده اند، گفت: تعداد ۲۲۹ نفر از بانوان طلبه به عنوان مربیان تجوید و روانخوانی در سطح استان، تعداد ۲۲۲ نفر به عنوان مربی تفسیر در مراکز فرهنگی و مدارس علمیه و تعداد ۲۴ نفر در مراکز فرهنگی استان مشغول به تدریس و فعالیت در زمینه صوت و لحن قرآن کریم هستند.

وی یکی از عرصه های فعالیت قرآن پژوهان طلبه را عرصه پژوهش و انتشار مقالات قرآنی بیان کرد و گفت: از تعداد ۱۷۷ نفر طلبه پژوهشگر قرآنی در استان اصفهان، ۸۱ مقاله قرآنی تاکنون به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی ادامه داد: ۱۰۹ نفر از بانوان طلبه در مؤسسات قرآنی سطح استان اصفهان مشغول به فعالیت در قالب مدیریت مؤسسات، مراکز قرآنی و تربیت حافظ است.

وی اظهار کرد: بانوان طلبه استان، حائز ۱۰۰ رتبه برتر در مسابقات قرآنی کشوری شده اند و در این مسابقات بسیار خوش درخشیده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان یادآور شد: این محفل قرآنی با توجه به شرایط جامعه و وجود ویروس کرونا به صورت مجازی و برخط به نشانی live.whc.ir ساعت ۹ روز یکشنبه ۱۱ آبان برگزار می‌شود.
[۱۰:۴۰, ۱۳۹۹/۸/۸] ⁦+۹۸ ۹۱۳ ۹۲۰ ۳۳۹۳⁩: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در بیانیه ای،
دشمنان در مقابله با حقیقتی بزرگ و جهان شمول به نام اسلام عاجز و ناتوان شده اند

مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران اصفهان طی بیانیه ای توهین به نبی مکرم اسلام توسط نشریه فرانسوی و اظهارات رئیس‌جمهور پلید این کشور را محکوم کردند متن بیانیه حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

نشریه موهن و وقیح شارلی ابدو یک نشریه دارای سابقه در توهین به مقدسات ادیان و مذاهب آسمانی از جمله دین مبین اسلام است که همواره برای دیده شدن و برای پیشبرد اهداف خصمانه، ضددینی و غیرانسانی نظام لیبرالیستی غرب در قامت یک بازیچه و مترسک اقدام به خدمتگذاری به دشمنان ادیان الهی از جمله اسلام کرده است و اقدام اخیر این نشریه موهن در توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام و مقدسات دین اسلام در همین راس…

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.