تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر : 21619

اولیـن محفـل قـرآنـی مجـازی در اصفهان برگزار می‌شود

اولیـن محفـل قـرآنـی مجـازی در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از برگزاری اولیـن محفـل قـرآنـی مجـازی با سخنـرانی مفسر قرآن و مدیر حوزه های علمیه خواهران خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، از برگزاری اولیـن محفـل قرآنی خبر داد و گفت: این برنامه به صورت مجازی و با سخنرانی حجت الاسلام

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از برگزاری اولیـن محفـل قـرآنـی مجـازی با سخنـرانی مفسر قرآن و مدیر حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، از برگزاری اولیـن محفـل قرآنی خبر داد و گفت: این برنامه به صورت مجازی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مفسر قرآن و مدیر حوزه های علمیه خواهران ساعت ۹ روز یکشنبه ۱۱ آبان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در استان اصفهان ۷۸۹ بانوی طلبه و دانش آموخته قرآن پژوه مشغول به فعالیت می باشند که از این تعداد ۱۴۰ نفر حافظ کل و ۵۷ نفر حافظ نصف قرآن کریم می باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان با بیان اینکه بانوان در عرصه های دیگر قرآن خوش درخشیده اند، گفت: تعداد ۲۲۹ نفر از بانوان طلبه به عنوان مربیان تجوید و روانخوانی در سطح استان، تعداد ۲۲۲ نفر به عنوان مربی تفسیر در مراکز فرهنگی و مدارس علمیه و تعداد ۲۴ نفر در مراکز فرهنگی استان مشغول به تدریس و فعالیت در زمینه صوت و لحن قرآن کریم هستند.

وی یکی از عرصه های فعالیت قرآن پژوهان طلبه را عرصه پژوهش و انتشار مقالات قرآنی بیان کرد و گفت: از تعداد ۱۷۷ نفر طلبه پژوهشگر قرآنی در استان اصفهان، ۸۱ مقاله قرآنی تاکنون به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی ادامه داد: ۱۰۹ نفر از بانوان طلبه در مؤسسات قرآنی سطح استان اصفهان مشغول به فعالیت در قالب مدیریت مؤسسات، مراکز قرآنی و تربیت حافظ است.

وی اظهار کرد: بانوان طلبه استان، حائز ۱۰۰ رتبه برتر در مسابقات قرآنی کشوری شده اند و در این مسابقات بسیار خوش درخشیده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان یادآور شد: این محفل قرآنی با توجه به شرایط جامعه و وجود ویروس کرونا به صورت مجازی و برخط به نشانی live.whc.ir ساعت ۹ روز یکشنبه ۱۱ آبان برگزار می‌شود.
[۱۰:۴۰, ۱۳۹۹/۸/۸] ⁦+۹۸ ۹۱۳ ۹۲۰ ۳۳۹۳⁩: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در بیانیه ای،
دشمنان در مقابله با حقیقتی بزرگ و جهان شمول به نام اسلام عاجز و ناتوان شده اند

مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران اصفهان طی بیانیه ای توهین به نبی مکرم اسلام توسط نشریه فرانسوی و اظهارات رئیس‌جمهور پلید این کشور را محکوم کردند متن بیانیه حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

نشریه موهن و وقیح شارلی ابدو یک نشریه دارای سابقه در توهین به مقدسات ادیان و مذاهب آسمانی از جمله دین مبین اسلام است که همواره برای دیده شدن و برای پیشبرد اهداف خصمانه، ضددینی و غیرانسانی نظام لیبرالیستی غرب در قامت یک بازیچه و مترسک اقدام به خدمتگذاری به دشمنان ادیان الهی از جمله اسلام کرده است و اقدام اخیر این نشریه موهن در توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام و مقدسات دین اسلام در همین راس…

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان