تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 14160

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان پیش از خطبه های نماز جمعه خوراسگان سخنرانی کردند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان پیش از خطبه های نماز جمعه خوراسگان سخنرانی کردند.

مدیر کل بیمهسلامت استان اصفهان پیش از خطبه های نماز جمعه خوراسگان سخنرانی کردند. به گزارش دنیای اسرار:دکتر حسین بانگضمن تسلیت اربعین حسینی گفتن:در حدیثی از امام حسن عسکری(ع(  پنج نشانهبرای مؤمن شمرده شده است. یکی از این پنج نشانه زیارت اربعین است.ایشان در ادامه افزودند: بیمه سلامت استان اصفهان روزانه برای یک‌میلیون و ۴۰۰هزار

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل بیمهسلامت استان اصفهان پیش از خطبه های نماز جمعه خوراسگان سخنرانی کردند.

به گزارش دنیای اسرار:دکتر حسین بانگضمن تسلیت اربعین حسینی گفتن:در حدیثی از امام حسن عسکری(ع(  پنج نشانهبرای مؤمن شمرده شده است. یکی از این پنج نشانه زیارت اربعین است.ایشان در ادامه افزودند: بیمه سلامت استان اصفهان روزانه برای یک‌میلیون و ۴۰۰هزار بیمه‌شده به طور میانگین حدود سه تا چهار هزار عملیات بیمه‌گری در ۱۰۵ نقطهاستان انجام می‌دهد. طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین این سازمان و کمیته امداد امامخمینی (ره) امضا گردید. مددجویان این نهاد نیزاز امسال زیرپوشش درمانی بیمه سلامتقرار گرفتند که جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر را شامل می‌شوند. علاوه بر این عزیزان ؛بیمه‌شدگاندیگری که از سال جاری خدمات آنها به عهده بیمه سلامت قرار گرفته است مددجویانزندان ها هستند. این افراد خدمات درمانی بستری خود و خانواده‌ها را از این سازماندریافت می کنند.

ایثارگر نمونه کشور و مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ادامه دادند: اتفاق خوب دیگری که باعث گردید پوشش سلامت اقشار مختلف جامعه کامل گردد، تحت پوشش قرار گرفتن افراد مجهول‌الهویه بود. پیش‌ازاین تأمین هزینه‌های درمان این افراد بین سازمان‌های مختلف نامشخص بود که مقرر گردید از این به بعد سازمان بهزیستی آنها را به بیمه سلامت معرفی کرده و از خدمات بیمه سلامت بهره مند گردند

همانگونه که ذکر گردید در راستای افزایش رضایتمندی بیمه شدگان ، حذف کاغذ و تسهیل بیشتر فرایندهای ارایه خدمات برنامه نرم‌افزاری تبادل اسناد بستری در دستور کار این اداره کل قرار گرفت

وی افزود: در سال گذشته ۳۷ بیمارستان دانشگاهی  در استان اصفهان و در سال جاری شش بیمارستان بخش خصوصی در شمول استقرار این نرم افزار کاربردی قرار گرفتند و این موضوع در استان اصفهان به‌عنوان آزمونه (پایلوت) شروع شد و در حال تسری به ‌کل کشورمی باشد..

 با توجه به آمار مراجعه بیمه شدگان این سازمان که بر اساس آمار مراجعه به مراکز درمانی ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار بار در سال است و نشان می‌دهد هر بیمه‌شده ۷ بار در سال از خدمات پزشکان و موسسات درمانی طرف قرارداد بهره مند می گردد. این افزایش جز برنامه های پیش روی این اداره کل برای مدیریت هر چه بهتر آن از طریق به کار گیری تکنولوژی فناوری اطلاعات در تولید نرم افزارهای توانا جهت ارایه خدمات به بیمه شدگان عزیز همچون نرم افزار تبادل اسناد پزشکی در بیمارستان ها و …از یک طرف و افزایش آگاهی عمومی مردم نسبت به اطلاعات مورد نیاز پزشکی در راستای رشد فرهنگ پبشگیری و ترویج سبک زندگی سالم می باشد.

دکتر حسین بانگ افزود: آنچه که مسلم است در تعامل دوسویه سازمان و بیمه شدگان و همگرایی مجموعه های ذیربط سلامت می توان ضمن ترویج هنجار مراقبت، باعث حفظ سلامتی بیشتر و نهایتا کاهش مراجعات و سرانه مصرف داروی کمتر شود.

رسالت سازمان بیمه سلامت مشارکت در تامین سلامت آحاد مردم خصوصا اقشار آسیب پذیر است که در این راستا برنامه ریزی ها انجام شده است و امیدواریم همچون گذشته خدمت تسهیل شده و در دسترس را برای ایرانیان در هر نقطه از کشور عزیزمان فراهم نماییم.

در ادامه با حضور مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان و امام جمعه پس از اقامه نماز جمعه به سوالات و درخواست های نمازگزاران پاسخ داده شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.