تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 14183

توقیف پژو ۴۰۵ با ۱۳۳ کیلو حشیش در نائین

توقیف پژو ۴۰۵ با ۱۳۳ کیلو حشیش در نائین

توقیف پژو ۴۰۵ با ۱۳۳ کیلو حشیش درنائین به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۱۳۳ کیلو حشیش و ۶ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ خبر داد. سرهنگ”ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:ماموران انتظامی بخش انارک حین کنترل محور سه راهی “انارک”

Print Friendly, PDF & Email

توقیف پژو ۴۰۵ با ۱۳۳ کیلو حشیش درنائین

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۱۳۳ کیلو حشیش و ۶ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ”ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:ماموران انتظامی بخش انارک حین کنترل محور سه راهی “انارک” به یک سواریپژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بی توجه به دستور ایست ماموران متواری می شود، گفت: سرانجام ماموران گشت انتظامی بلافاصله وارد عمل و در یک عملیات ضربتی توانستند خودرو را متوقف کنند.

اینمقام انتظامی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۳۳ بسته یک کیلویی حشیش و یکبسته تریاک به وزن ۶ کیلو که در صندوق عقب خودرو بودند، کشف کردند.

سرهنگکاکاوند اضافه کرد: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برایاقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.فرمانده انتظامی شهرستاننائین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخوردقاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.