تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 14210

با تکریم به تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم

با تکریم به تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم

با تکریمبه تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم رشد و تعالی مدیریت‌های مناطق شهرداری اصفهان گفت: با‌ بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادینِ مدل تعالی سازمانی به دنبال رشد و توسعه نوین شهری هستیم. به گزارش  دنیای اسرار:مهندس شهبازی اظهار کرد:امروزه کسب ‌وکارها بسیار دشوارتر

Print Friendly, PDF & Email

با تکریمبه تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم رشد و تعالی مدیریت‌های مناطق شهرداری اصفهان گفت: با‌ بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادینِ مدل تعالی سازمانی به دنبال رشد و توسعه نوین شهری هستیم.

به گزارش  دنیای اسرار:مهندس شهبازی اظهار کرد:امروزه کسب ‌وکارها بسیار دشوارتر و پیچیده‌تر از آن شده که یک فرد به تنهایی و بدون استفاده از نگاه سیستمی قادر به مدیریت باشد.

وی بر لزوم همزمانی توسعه متوازن شهر و تعالی سازمان تاکید کرد و گفت: مدل‌های تعالی سازمانی، ابزاری جهت کمک به سازمان ها برای سنجش میزان حرکت در مسیر تعالی و رشد متوازن است که کمک می کند تا با مقایسه وضع موجود و مطلوب، تفاوت‌ها را شناسایی و راه حل‌‎های بهینه را تعیین و اجرا کرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ضمن تاکید بر اهمیت منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی، وسعت، جمعیت و ظرفیت‌های ارزش آفرینی، گفت: امروز منطقه۱۰ عزم خود را برای داشتن سازمانی متعالی در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های کلان تدوین شده در اسناد بالادستی شهر همچون اصفهان-۱۴۰۰ و برنامه‌های محوری شورای اسلامی شهرجزم کرده تا بتواند نقش خود را در توسعه و تعالی متوازن شهر اصفهان به درستی ایفا کند. 

شهبازی  از پیاده‌سازی مدل جامع و کامل EFQM در راستای تحقق تعالی سازمانی توسط مدیریت کلان شهراصفهان خبر داد و افزود: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به عنوان یکی از مهمترین و پرجمعیتترین مناطق این کلان شهر اظهارنامه تعالی را تکمیل و خود را در معرض قضاوت ارزیابان قرار داده تا با شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود خود بتواند بیش از پیش در جهت توسعه شهر و رفاه شهروندان گام بردارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تاکید بر همدلی و صمیمیت کارکنان بخش های مختلف مدیریت منطقه، تصریح کرد: تلاش مدیریت منطقه در راستای تحقق اهدافی همچون ارزش آفرینی مداوم، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق مردم، کمال جویی و رضایت خالق و مخلوق است.

وی تاب آوری و کسب نتایج پایدار، کیفیت ارایه خدمات به ذی‌نفعان، رهبری دور اندیش و الهام بخش، یادگیری و بهبود و نوآوری، مردم مداری و اخلاق مداری و پاسخگویی را محورهای اصلی تعالی سازمانی در منطقه ۱۰ برشمرد و گفت: مدیریت منطقه ده شهرداری اصفهان با «تکریم» به تعالی می اندیشد و به آن عمل می‌کند.

شهبازی در پایان با تأکید بر اهمیت تعیین چشم انداز، استراتژی ها، اهداف، تاکتیک ها و سیاست گذاری ها در این مدل، هدف خود را از پیاده سازی مدل تعالی سازمانی بهبود مستمر فرآیندها، چابک سازی بیشتر منطقه، ارزش آفرینی بهتر و قدم گذاردن در مسیر تعالی سازمانی در راستای خدمت بیشتر و بهتر به شهروندان عزیز ساکن در منطقه ۱۰ شهر اصفهان عنوان کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.