تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 14210

با تکریم به تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم

با تکریم به تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم

با تکریمبه تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم رشد و تعالی مدیریت‌های مناطق شهرداری اصفهان گفت: با‌ بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادینِ مدل تعالی سازمانی به دنبال رشد و توسعه نوین شهری هستیم. به گزارش  دنیای اسرار:مهندس شهبازی اظهار کرد:امروزه کسب ‌وکارها بسیار دشوارتر

Print Friendly, PDF & Email

با تکریمبه تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم رشد و تعالی مدیریت‌های مناطق شهرداری اصفهان گفت: با‌ بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادینِ مدل تعالی سازمانی به دنبال رشد و توسعه نوین شهری هستیم.

به گزارش  دنیای اسرار:مهندس شهبازی اظهار کرد:امروزه کسب ‌وکارها بسیار دشوارتر و پیچیده‌تر از آن شده که یک فرد به تنهایی و بدون استفاده از نگاه سیستمی قادر به مدیریت باشد.

وی بر لزوم همزمانی توسعه متوازن شهر و تعالی سازمان تاکید کرد و گفت: مدل‌های تعالی سازمانی، ابزاری جهت کمک به سازمان ها برای سنجش میزان حرکت در مسیر تعالی و رشد متوازن است که کمک می کند تا با مقایسه وضع موجود و مطلوب، تفاوت‌ها را شناسایی و راه حل‌‎های بهینه را تعیین و اجرا کرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ضمن تاکید بر اهمیت منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی، وسعت، جمعیت و ظرفیت‌های ارزش آفرینی، گفت: امروز منطقه۱۰ عزم خود را برای داشتن سازمانی متعالی در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های کلان تدوین شده در اسناد بالادستی شهر همچون اصفهان-۱۴۰۰ و برنامه‌های محوری شورای اسلامی شهرجزم کرده تا بتواند نقش خود را در توسعه و تعالی متوازن شهر اصفهان به درستی ایفا کند. 

شهبازی  از پیاده‌سازی مدل جامع و کامل EFQM در راستای تحقق تعالی سازمانی توسط مدیریت کلان شهراصفهان خبر داد و افزود: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به عنوان یکی از مهمترین و پرجمعیتترین مناطق این کلان شهر اظهارنامه تعالی را تکمیل و خود را در معرض قضاوت ارزیابان قرار داده تا با شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود خود بتواند بیش از پیش در جهت توسعه شهر و رفاه شهروندان گام بردارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تاکید بر همدلی و صمیمیت کارکنان بخش های مختلف مدیریت منطقه، تصریح کرد: تلاش مدیریت منطقه در راستای تحقق اهدافی همچون ارزش آفرینی مداوم، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق مردم، کمال جویی و رضایت خالق و مخلوق است.

وی تاب آوری و کسب نتایج پایدار، کیفیت ارایه خدمات به ذی‌نفعان، رهبری دور اندیش و الهام بخش، یادگیری و بهبود و نوآوری، مردم مداری و اخلاق مداری و پاسخگویی را محورهای اصلی تعالی سازمانی در منطقه ۱۰ برشمرد و گفت: مدیریت منطقه ده شهرداری اصفهان با «تکریم» به تعالی می اندیشد و به آن عمل می‌کند.

شهبازی در پایان با تأکید بر اهمیت تعیین چشم انداز، استراتژی ها، اهداف، تاکتیک ها و سیاست گذاری ها در این مدل، هدف خود را از پیاده سازی مدل تعالی سازمانی بهبود مستمر فرآیندها، چابک سازی بیشتر منطقه، ارزش آفرینی بهتر و قدم گذاردن در مسیر تعالی سازمانی در راستای خدمت بیشتر و بهتر به شهروندان عزیز ساکن در منطقه ۱۰ شهر اصفهان عنوان کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان