تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 14219

برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی

برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی

برخورد با خودروهای دودزا و فاقدمعاینه فنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد قانونی با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی با شروع فصل سرما خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ “محمدرضا محمدی” اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شروع فصل سرما و کاهش دما شاهد پدیده وارونگی هوا (اینورژن)

Print Friendly, PDF & Email

برخورد با خودروهای دودزا و فاقدمعاینه فنی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد قانونی با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی با شروع فصل سرما خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ “محمدرضا محمدی” اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شروع فصل سرما و کاهش دما شاهد پدیده وارونگی هوا (اینورژن) در کلان شهر اصفهان خواهیم بود؛ دود حاصل از احتراق سوخت وسایل نقلیه دودزا به عنوان مهمترین عامل آلودگی هوا شناخته شده است.

ویافزود: تولید گازهای سمی مونوکسید‌‌‌‌کربن و اکسید گوگرد و بسیاری از ترکیباتآلوده کننده دیگر با تاثیر بر روی دستگاه تنفسی و اندام‌های بدن، بخصوص در میاناطفال و سالمندان، سلامتی انسان و محیط زیست را به شدت به مخاطره می‌اندازد. اینمقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ، پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان باخودروهای دود زا و وسایل نقلیه‌ای که فاقد معاینه فنی هستند برخورد قانونی میکنند.

 رئیسپلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان ادامه داد: رانندگان آن دسته از وسایل نقلیه ‌ای که سال ساخت خودروی آنان از ۵ سال گذشته است، می‌بایست با مراجعه به مراکز معاینهفنی نسبت به معاینه خودروی خود و به ویژه کنترل میزان آلایندگی و رفع عیب و نقصاحتمالی آن اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.