تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 14651

زمانبندی ارسال پیامک قبوض تلفن ثابت

زمانبندی ارسال پیامک قبوض تلفن ثابت

زمانبندی ارسال پیامک قبوض تلفن ثابت حذف قبوض کاغذی گامی موثر در حفاظت از محیط زیست می باشد و هدف اصلی فرهنگ سازی در جهت استفاده از خدمات الکترونیک و توسعه زیر ساخت های دیجیتالی برای سهولت و دسترسی بیشتر مردم می باشد . به گزارش دنیای اسرار، مسیح محمدی رییس اداره خدمات پس از

Print Friendly, PDF & Email

زمانبندی ارسال پیامک قبوض تلفن ثابت

حذف قبوض کاغذی گامی موثر در حفاظت از محیط زیست می باشد و هدف اصلی فرهنگ سازی در جهت استفاده از خدمات الکترونیک و توسعه زیر ساخت های دیجیتالی برای سهولت و دسترسی بیشتر مردم می باشد .

به گزارش دنیای اسرار، مسیح محمدی رییس اداره خدمات پس از فروش با اشاره به حذف قبوض تلفن ثابت در شهر اصفهان بیان داشت : مشترکین از طریق دریافت پیامک میتوانند نسبت به پرداخت قبض خود اقدام نمایند .

محمدی ادامه داد : مشترکین از طریق تماس با سامانه ۳۶۰۶۰ نسبت به ثبت و یا اصلاح شماره همراه خود جهت دریافت قبض اقدام نمایند .

وی در خصوص زمان ارسال پیامک بر روی قبض تلفن مشترک افزود :  ارسال پیامک  برای اعلام صورتحساب مشترک ۵ ام هر ماه میباشد و مدت زمان پرداخت قبض از طرف مشترک تا تاریخ ۱۵ هر ماه تعیین گردیده است .

محمدی در ادامه افزود : زمان قطع تلفن مشترک ۲۱ هر ماه انجام می شود که  طبق مصوبه ۲۰۷-۳ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطعی تلفن در دو حالت برای مشترک رخ می دهد . ۱- بدهی ۸۰  درصد بیشتر از مبلغ ودیعه مشترک .۲-  دو دوره بدهی به هر مبلغ

رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت بیان داشت : مشترکین میتوانند از طریق مراجعه به سایت tce.ir   با ثبت نام خدمات غیر حضوری و دریافت پیامک ، با مراجعه به یکی از دفاتر خدماتی وارائه کارت ملی جهت احراز هویت رمز عبور ورود به سایت را دریافت کنند .

محمدی ادامه داد : مشترکین از طریق رمز عبور  دریافتی از سایت می توانند به کلیه خدمات امور مشترکین تلفن ثابت و همچنین زیر آیتم های قبض دسترسی داشته باشند .



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.