تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 18442

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۹۷۲ طرح صنایع دستی

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۹۷۲ طرح صنایع دستی

در روز ملی صنایع دستی اعلام شد؛ حمایت کمیته امداد اصفهان از ۹۷۲ طرح صنایع دستی در سال ۹۸ بیش از ۹ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از راه اندازی ۹۷۲ کارگاه و طرح تولیدی صنایع دستی توسط این نهاد به مددجویان اصفهانی پرداخت شد. به گزارش  دنیای اسرار، کریم

Print Friendly, PDF & Email

در روز ملی صنایع دستی اعلام شد؛

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۹۷۲ طرح صنایع دستی

در سال ۹۸ بیش از ۹ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از راه اندازی ۹۷۲ کارگاه و طرح تولیدی صنایع دستی توسط این نهاد به مددجویان اصفهانی پرداخت شد.

به گزارش  دنیای اسرار، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به بیستم خردادماه، روز ملی صنایع دستی، یادآور شد: در سال ۹۸ بیش از ۹ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از راه اندازی ۹۷۲ کارگاه و طرح تولیدی صنایع دستی توسط این نهاد به مددجویان اصفهانی پرداخت شد.

زارع سهم صنایع دستی از مجموع طرح های اشتغال ایجاد شده با حمایت کمیته امداد اصفهان در سال ۹۸ را نزدیک به ۱۵ درصد اعلام کرد و گفت: استان اصفهان یکی از قطب های مهم صنایع دستی کشور است و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی و رونق بازار صنایع دستی و ترویج و توسعه صنعت توریسم، شاهد افزایش قابل توجه این سهم باشیم.

وی ارائه آموزش اصولی و مفید به متقاضیان فعالیت در صنایع دستی به ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را از الزامات فعالیت در این عرصه عنوان کرد و گفت: در سال گذشته ۱۰۹۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد با معرفی به مراکز فنی حرفه ای و همچنین آموزشگاه های آزاد در دوره های آموزشی صنایع دستی شرکت کردند.

زارع با بیان اینکه بازاریابی و فروش محصولات در بازار رقابتی صنایع دستی یکی از مشکلات رایج مددجویان مجری طرح های اشتغال کمیته امداد است، یادآور شد: در سال گذشته ۳۰ نفر از مجریان طرح های صنایع دستی کمیته امداد استان در دوره های تخصصی و حرفه ای بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی شرکت کردند.

وی همچنین ادامه داد: تفاهم نامه ها و رایزنی های گوناگونی توسط این نهاد برای تسهیل در شرایط فروش محصولات مددجویان صورت گرفته است که از جمله مهمترین آنها برپایی ۲۰ غرفه در نمایشگاه های مناسبتی در سال گذشته برای فروش محصولات آنهاست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.