تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 14816

نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم آمادگی کامل دارد / مقتدرانه با غارت گران اموال عمومی برخورد می کنیم

نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم آمادگی کامل دارد / مقتدرانه با غارت گران اموال عمومی برخورد می کنیم

نیروی انتظامی برای تامین امنیتمردم آمادگی کامل دارد / مقتدرانه با غارت گران اموال عمومی برخورد می کنیم به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم و جامعه، در آمادگی کامل قرار دارد و اجازه شرارت به افراد شرور را نخواهد داد. به گزارش دنیای اسرار، سردار” مهدی

Print Friendly, PDF & Email

نیروی انتظامی برای تامین امنیتمردم آمادگی کامل دارد / مقتدرانه با غارت گران اموال عمومی برخورد می کنیم

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم و جامعه، در آمادگی کامل قرار دارد و اجازه شرارت به افراد شرور را نخواهد داد.

به گزارش دنیای اسرار، سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه ملاقات با ماموران مصدوم حوادث اخیر استان اصفهان گفت: من لازم می دانم قبل از هرچیز از مردم ولایتمدار و بابصیرت استان اصفهان تقدیر و تشکر کنم که امروز به صورت خودجوش در صحنه حاضر شده و اعمال اغتشاشگران و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

وی افزود: کسانی که دست به شرارت و نا امنی می زنند قطعاً مورد تنفر مردم هستند و مردم به شدت این گونه کارها را محکوم می کنند و از آن ها بیزاری می جویند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی از بطن ،  درون و در کنار مردم است و از طرفی با مردم پیمان بسته است که تا پای جان، حافظ جان، مال ، ناموس و آبروی آنان باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در حوادث چندروز اخیر تعدادی از ماموران پلیس استان اصفهان در مقابله با اغتشاش گران مجروح ومصدوم شدند که به همین منظور امروز به اتفاق استاندار و دیگر مسئولان بر بالین آنها حاضر شدیم تا از فداکاریشان قدردانی کنیم.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم و جامعه در آمادگی کامل قرار دارد و اجازه نمی دهد عده ای افراد شرور اموال مردم را تخریب و غارت کنند و با این گونه اقدامات مقتدرانه برخورد می کند.

وی با بیان اینکه در نبود امنیت، پیشرفت و حرکت منظم جامعه دچار اشکال می شود اظهار داشت: بایستی همگان مراقبت کرده و از امنیت جامعه دفاع کنند تا خدای ناکرده نا امنی در کشور ایجاد نشود چرا که در سایه امنیت است که کارها توسعه پیدا می کند و درس و بحث و کاسبی مردم رونق می یابد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تعقیباخلالگران نظم و امنیت جامعه در حوادث چند روز اخیر خبر داد و گفت: عده بسیاری ازعوامل اصلی این آشوب ها را دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند با این حال ازمردم می خواهیم اگر افرادی که نا امنی ایجاد کرده و به اموال عمومی آسیب زدند رامی شناسند آن ها را به پلیس معرفی کنند .

وی افزود: تمام کلانتری ها و مراکز انتظامی و همچنین شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی استان به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی هستند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.