تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۲۰
کد خبر : 14854

تحریم ها سبب تولید رونق آسانسور درکشور

تحریم ها سبب تولید رونق آسانسور درکشور

تحریم ها سبب تولید رونق آسانسور درکشور به گزارش دنیای اسرار:امیرحسین صادقی در نشست خبری یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته استان اصفهان، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۸ آبان تا یک آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان برگزار می شود. وی با بیان اینکه امسال نمایشگاهآسانسور

Print Friendly, PDF & Email

تحریم ها سبب تولید رونق آسانسور درکشور

به گزارش دنیای اسرار:امیرحسین صادقی در نشست خبری یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته استان اصفهان، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۸ آبان تا یک آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال نمایشگاهآسانسور همزمان با نمایشگاه تکنولوژی ساختمان برپا می شود، افزود:  یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور و پله برقی با حضور ۴۰ شرکت کننده  از استان هایی ازجمله تهران و مشهد  و … برگزار می شود.

امیرحسین صادقی بیان داشت: شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه آسانسورشرکت‌های بازرگانی هستند و طراح و نصاب آسانسور نیستند و تنها مجاز به فروش قطعات هستند ، چرا که طبق آیین نامه پروانه مونتاژ آسانسور مجوز فروش خدمات، سرویس، نگهداری و فروش در دیگر استان‌ها را ندارند.

وی اضافه کرد: در ارتباط با صنعت آسانسور تحریم‌ها سبب افزایش و رونق تولیدات داخلی در کشور شده است.

مسئول برگزاری یازدهمین نمایشگاهآسانسور و پله برقی اصفهان افزود: خوشبختانه تحریم ها موجب شده تا تولیدکنندگان ایرانی در بخش تولید شکوفا شوند و شرکت های تولید آسانسور نیز چنین بوده و طی تحریم های چند سال اخیر، درصد تولیدات داخلی کشور و صنعت آسانسور افزایش یافته است.

صادقی  گفت: در حال حاضر۹۵ درصد تولید آسانسور درکشور انجام می شود و تولیدات ایرانی صنعت آسانسور رقابت خوبی از نظر کیفیت با کالاهای مشابه خارجی دارد

مسئول کمیته ارزشیابی سندیکای آسانسوراصفهان بیان داشت: استاندار های خاصی برای آسانسور تعریف شده که این استانداردهابراساس استاندارد ۶۳۰۳ (برای کششی) و ۶۳۰۲ (برای هیدرولیک) است وبرگرفته از استانداردهای اروپاست.

صادقی  گفت: شرکت های آسانسور که توانایی طراحی و مونتاژ قطعات آسانسور را دارند، ملزم به رعایت این دستورالعمل وآیین نامه هستند تا بتوانند گواهی استاندارد دریافت کنند.

مسئول کمیته ارزشیابی سندیکای آسانسور اصفهان بیان کرد: پیش از سال ۸۲ سازمان آتش نشانی متولی ایمنی آسانسورها بود، اما بعد از آن سازمان ملی استاندارد وارد عمل شد و شرکت هایی را به عنوان بازرس برای این موضوع معرفی کرد

وی عنوان کرد: امروز بازرسی آسانسورها به صورت سختگیرانه انجام می شود و خوشبختانه حوادث ناشی از آن نزدیک صفر رسیده است.

صادقی افزود: ۸۰ درصد حوادث سقوط، فوت، شکستگی و جراحت ناشی از بالابرهای آسانسور نما می باشد که  توسط افرادی سودجو به عنوان آسانسور به مردم فروخته می‌شود

مسئول برگزاری یازدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی اصفهان افزود: ۹۰ درصد این بالابرها، هیدرولیک هستند که استاندارد لازم را ندارند، البته استاندارد آنها در کشور تدوین شده، اما اجباری نیست.



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.