تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 14921

سید رسول هاشمیان خبر داد: ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می شود

سید رسول هاشمیان خبر داد: ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می شود

سید رسول هاشمیان خبر داد: ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می شود به گزارش دنیای اسرار:سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تا پایان سال جاری با برگزاری رویدادها و برنامه های مختلف فرهنگی هنری ، ناژوان به قطب فرهنگی شهر اصفهان تبدیل می شود . هاشمیان افزود: ویژه برنامه های فرهنگی

Print Friendly, PDF & Email

سید رسول هاشمیان خبر داد:

ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می شود

به گزارش دنیای اسرار:سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تا پایان سال جاری با برگزاری رویدادها و برنامه های مختلف فرهنگی هنری ، ناژوان به قطب فرهنگی شهر اصفهان تبدیل می شود . هاشمیان افزود: ویژه برنامه های فرهنگی هنری مختلفی همچون، جشنواره برگ ها و رنگها، جشن های گرامیداشت هفته اصفهان، ویژه برنامه های دهه فجر و جشنواره نوروزی ناژوان از نمونه برنامه هایی است که تا کنون برنامه ریزی شده و در حال پیگیری برای اجراست.

رویداد فرهنگی هنری و ورزشی در مجموعه ناژوان اجرا شده است که بعضا در ۲۰ ماه گذشته بیش از ۲ هاشمیان ادامه داد: در روزهای تعطیل و آخر هفته ، شاهد اجرای چند رویداد فرهنگی در یک روز بودیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: سرمایه عظیم گردشگری اصفهان علی رغم همه تلاش های صورت گرفته هنوز هم برای بسیاری از شهروندان و هم وطنان ناشناخته است.

سید رسول هاشمیان گفت: وجود چند مرکز تفریحی، موزه و مراکز گردشگری در کنار طبیعت زاینده رود و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری ، ناژوان را به گنجینه ای در قلب شهر اصفهان تبدیل کرده است .

او با اشاره به بازدید بیش از صدها دانش آموز و دانشجو طی ماههای گذشته از مراکز تفریحی ناژوان گفت: این مجموعه آمادگی دارد تا در طول سال میزبان همه مدارس و دانشگاهها ، مراکز و مجموعه های فرهنگی و آموزشی باشد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.