تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 14921

سید رسول هاشمیان خبر داد: ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می شود

سید رسول هاشمیان خبر داد: ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می شود

سید رسول هاشمیان خبر داد: ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می شود به گزارش دنیای اسرار:سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تا پایان سال جاری با برگزاری رویدادها و برنامه های مختلف فرهنگی هنری ، ناژوان به قطب فرهنگی شهر اصفهان تبدیل می شود . هاشمیان افزود: ویژه برنامه های فرهنگی

Print Friendly, PDF & Email

سید رسول هاشمیان خبر داد:

ناژوان به قطب رویدادهای فرهنگی اصفهان تبدیل می شود

به گزارش دنیای اسرار:سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تا پایان سال جاری با برگزاری رویدادها و برنامه های مختلف فرهنگی هنری ، ناژوان به قطب فرهنگی شهر اصفهان تبدیل می شود . هاشمیان افزود: ویژه برنامه های فرهنگی هنری مختلفی همچون، جشنواره برگ ها و رنگها، جشن های گرامیداشت هفته اصفهان، ویژه برنامه های دهه فجر و جشنواره نوروزی ناژوان از نمونه برنامه هایی است که تا کنون برنامه ریزی شده و در حال پیگیری برای اجراست.

رویداد فرهنگی هنری و ورزشی در مجموعه ناژوان اجرا شده است که بعضا در ۲۰ ماه گذشته بیش از ۲ هاشمیان ادامه داد: در روزهای تعطیل و آخر هفته ، شاهد اجرای چند رویداد فرهنگی در یک روز بودیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: سرمایه عظیم گردشگری اصفهان علی رغم همه تلاش های صورت گرفته هنوز هم برای بسیاری از شهروندان و هم وطنان ناشناخته است.

سید رسول هاشمیان گفت: وجود چند مرکز تفریحی، موزه و مراکز گردشگری در کنار طبیعت زاینده رود و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری ، ناژوان را به گنجینه ای در قلب شهر اصفهان تبدیل کرده است .

او با اشاره به بازدید بیش از صدها دانش آموز و دانشجو طی ماههای گذشته از مراکز تفریحی ناژوان گفت: این مجموعه آمادگی دارد تا در طول سال میزبان همه مدارس و دانشگاهها ، مراکز و مجموعه های فرهنگی و آموزشی باشد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان