تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 15068

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ ( این قسمت : تلفن ثابت )

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ ( این قسمت : تلفن ثابت )

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ ( این قسمت : تلفن ثابت )  سامانه  تلفنی ۳۶۳۶  در  استان اصفهان جهت مطرح نمودن هرگونه سوال ، انتقاد و یا پیشنهاد در اختیار مشترکین محترم مخابرات قرار دارد و مشترکین میتوانند هر پنجشنبه از طریق برنامه رادیویی چتر ارتباط پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند . به گزارش دنیای اسرار

Print Friendly, PDF & Email

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ ( این قسمت : تلفن ثابت )

 سامانه  تلفنی ۳۶۳۶  در  استان اصفهان جهت مطرح نمودن هرگونه سوال ، انتقاد و یا پیشنهاد در اختیار مشترکین محترم مخابرات قرار دارد و مشترکین میتوانند هر پنجشنبه از طریق برنامه رادیویی چتر ارتباط پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند .

به گزارش دنیای اسرار ، مجید باطنی منش کارشناس تلفن ثابت ، در برنامه رادیویی چترارتباط ، به تعدادی از سوالات مطرح شده مشترکین از طریق سامانه تلفنی ۳۶۳۶ در خصوص تلفن ثابت به شرح زیر پاسخ داد .

باطنی منش در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر نام تلفن ثابت بیان داشت : چنانچه مشترکی درخواست تغییر نام تلفن ثابت را از مالک قبلی به نام جدید دارد میتواند با در دست داشتن سند ملکی و اصل کارت شناسایی به یکی از نقاط ستادی و یا دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نماید .

وی در ادامه با عنایت به  حذف قبوض تلفن ثابت از مهرماه در شهر اصفهان افزود : سامانه ۳۶۰۶۰ جهت ویرایش و دریافت شماره همراه مشترکین معرفی گردیده است و چنانچه مشترکی امکان دریافت پیامک قبض تلفن ثابت خود را ندارد در اسرع وقت نسبت به ثبت آن از طریق سامانه ۳۶۰۶۰ اقدام نماید .



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.