تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۰۹
کد خبر : 15170

تقدیر از همکاری شرکت گاز استان اصفهان در تکمیل خطوط مترو

تقدیر از همکاری شرکت گاز استان اصفهان در تکمیل خطوط مترو

تقدیر از همکاری شرکت گازاستان اصفهان در تکمیل خطوط مترو تاکید بر ضرورت توجه سازمان قطار شهری بر شبکه خطوط گاز رسانی بویژه در مواقع حفاری زمین به منظور پیشگیری از حوادث انفجار و آتش سوزی از مهمترین موارد بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از روند ساخت خط دوم قطار شهری بود. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

تقدیر از همکاری شرکت گازاستان اصفهان در تکمیل خطوط مترو

تاکید بر ضرورت توجه سازمان قطار شهری بر شبکه خطوط گاز رسانی بویژه در مواقع حفاری زمین به منظور پیشگیری از حوادث انفجار و آتش سوزی از مهمترین موارد بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از روند ساخت خط دوم قطار شهری بود.

به گزارش دنیای اسرار، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان و جمعی از مدیران این شرکت، از پروژه اجرای خط دوم قطار شهری اصفهان بازدید کردند.

سید مصطفی علوی، با اشاره به بهره مندی بیش از یک میلیون و۸۷۰ هزار مشترک از گاز طبیعی در سطح استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از۲۶ هزار کیلومتر شبکه گاز، یک میلیون و ۱۰۰ هزار انشعاب و یک هزار و ۱۱۱ کیلومترخط انتقال در سطح استان وجود دارد که نیازمند مراقبت و نگهداری مخصوص به خود است.

وی، با تاکید بر ضرورت توجه سازمان قطار شهری به شبکه خطوط گاز رسانی بویژه در مواقع حفاری زمین به منظور پیشگیری از حوادث انفجارو آتش سوزی، افزود: شرکت گاز استان اصفهان  هر گونه همکاری و تعامل در جهت ساخت خط دوم قطارشهری اصفهان را دارد.

مهندس علوی، تصریح کرد: قطار شهری به عنوان یک زیرساخت بنیادی در حمل و نقل عمومی کلان شهر اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین، محمدرضا بنکدار مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر خط یک مترو اصفهان به طول ۲۰ کیلومتر در حال بهره برداری است و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار مسافر را جابجا می کند، گفت: بدون شک دستاوردهای صورت گرفته در تکمیل خط یک به دلیل همکاری وتعامل خوب همه ارگان ها بویژه شرکت های خدماتی که دارای شبکه و شریان های زیر زمینی هستند، می باشد.

وی،با اشاره به اینکه طول خطوط مصوب سازمان قطار شهری ۵۵ کیلومتر است، افزود: عملیات اجرایی خط دوم قطار شهری درحال انجام است.

لازم به ذکر است، در پایان این بازدید مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تعامل سازنده و همکاری این شرکت در اجرای پروژه های سازمان قطار شهری اصفهان قدردانی نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.