تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 15291

طعم خوش یلدا در ۱۴ بازار روز کوثر

طعم خوش یلدا در ۱۴ بازار روز کوثر

طعم خوش یلدا در ۱۴ بازار روز کوثر مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از عرضه مستقیم میوه های شب  یلدا در بازارهای روز کوثر اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار؛محمد مجیری از عرضه مستقیم میوه شب یلدا در بازارهای روز کوثر اصفهان خبر داد و گفت: در

Print Friendly, PDF & Email

طعم خوش یلدا در ۱۴ بازار روز کوثر

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از عرضه مستقیم میوه های شب  یلدا در بازارهای روز کوثر اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار؛محمد مجیری از عرضه مستقیم میوه شب یلدا در بازارهای روز کوثر اصفهان خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن بلندترین شب سال و رسم دیرین مراسم سنتی شب یلدا از روز پنج شنبه ۲۸ تا شنبه۳۰  آذر به مدت سه روز متوالی در ۱۴ بازار روز کوثر اصفهان میوه های عرف شب یلدا عرضه مستقیم می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها، قیمت میوه های عرف شب یلدا  همانند انار،هندوانه،خرما خرک و نارگیل و نیز سایر میوه ها به قیمت عمده میدان تره بار و بدون سود خرده فروشی به شهروندان عرضه می شود.

مجیری تصریح کرد: همچنین هر بازار روز کوثر با توجه به مخاطبان  خود در هر منطقه؛ سایر اقلام خود را به مناسبت شب یلدا با تخفیف ویژه ارائه می کند که اقلام هر بازار نسبت به دیگری متفاوت است.

وی ادامه داد: مواد پروتئینی،لبنیات،خشکبار،آجیل مهمترین محصولاتی هستند که همزمان با عرضه مستقیم میوه شب یلدا در این بازارهای روز با تخفیف ویژه به فروش شهروندان می رسد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.