تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 15444

از فولاد مبارکه به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنیم

از فولاد مبارکه به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنیم

از فولاد مبارکه به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنیم به گزارش دنیای اسرار:مدیــــــرکل دیوان محاسبــــات استان اصفهان، روز یکشنبه ۲۴ آذرماه ضمن بازدید از فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل این شرکت در جمع مدیران و کارکنان گفت: تولید کمی و کیفی مناسب، روند رو به رشد، خودکفایی و

Print Friendly, PDF & Email

از فولاد مبارکه به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنیم

به گزارش دنیای اسرار:مدیــــــرکل دیوان محاسبــــات استان اصفهان، روز یکشنبه ۲۴ آذرماه ضمن بازدید از فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل این شرکت در جمع مدیران و کارکنان گفت: تولید کمی و کیفی مناسب، روند رو به رشد، خودکفایی و کمک به رفع نیازهای کشور در این شرایط جنگ اقتصادی و تحریم، توسط مدیران و کارکنان فولاد مبارکه خدا قوت دارد.

بهزاد فلاطون‌زاده پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: این شرکت یکی از مهم‌ترین صنایع کشور است و ما امروز در بازدید از خطوط تولید آن به همت و تلاش کارکنان و اقتدار ایران اسلامی بیش‌ازپیش افتخار کردیم.
وی گفت: این بازدید موجب شد کارشناسان این اداره‌کل با زوایای گوناگون شرکت‌فولاد‌مبارکه و نقش آن در اقتصاد کشور آشنا شوند.
مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان افزود: با مشاهده دستاوردهای فولاد مبارکه مصمم‌تر شدیم تا از این صنعت که یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حمایت کنیم.
طبق این گزارش، در این بازدید مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نواحی مختلف این شرکت گفت: فولاد مبارکه بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی کشور است که سالانه بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند، این در حالی است که فقط ۱۷ درصد از سهام فولاد مبارکه متعلق به دولت است.
مهندس عظیمیان شفافیت نظام مالی فولاد‌‌مبارکه را از دیگر مزیت‌های این شرکت دانست و گفت: فولاد مبارکه یک شرکت بورسی است و اطلاعات آن به‌طور دقیق در سایت کدال قابل رصد است و خوشبختانه علی‌رغم گردش مالی بالای آن، عملکرد شرکت همواره شفاف بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.