تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 15489

سید رسول هاشمیان خبر داد: پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد.

سید رسول هاشمیان خبر داد: پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد.

سید رسول هاشمیان خبر داد:پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد. به گزارش دنیای اسرار:سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با هماهنگی و دستور فرمانده انتظامی شهر اصفهان و با توجه به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده های سلامت و لزوم ایجاد امنیت و نظم در این محور

Print Friendly, PDF & Email

سید رسول هاشمیان خبر داد:
پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد.


به گزارش دنیای اسرار:سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با هماهنگی و دستور فرمانده انتظامی شهر اصفهان و با توجه به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده های سلامت و لزوم ایجاد امنیت و نظم در این محور پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد.
هاشمیان ادامه داد: این طرح از مصوبات نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و مسئولان کلانتری های مرتبط با ناژوان بود که با همت این عزیزان به بهترین نحو در حال اجراست.
او در همین رابطه افزود: این طرح در روزهای جمعه و با هدف ارتقای امنیت جاده سلامت و اعتلای فرهنگ دوچرخه سواری دربین شهروندان اجرا میشود.
سید رسول هاشمیان گفت: امیدواریم این اقدام پلیس ضمن الگو بودن برای مردم در استفاده از دوچرخه و کاهش آلودگی هوا،با جلوگیری از تردد موتورسواران به نظم و امنیت استفاده کنندگان در جاده سلامت کمک کند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در تمام دنیا فرهنگ دوچرخهسواری شهری، یک ابزار قدرتمند برای ساخت شهرهای سالم وعدالت محور است، فرهنگی که علاوه بر برطرف کردن معضل بزرگ آلودگی و ترافیک ، میتواند روحیه شادی و تفریح و ورزش را در شهر تقویت کند.
او با اشاره به به سابقه استفاده از دوچرخه در انجام مأموریتهای پلیس در کشورهای توسعه یافته و شهرهای دیگر ایران گفت:در اروپا کشورهایی مثل آلمان و انگلیس پیشتاز راه اندازی طرح پلیس دوچرخه سوار بوده اند و در ایران نیز شهرهای مشهد،قزوین و تهران در حال استفاده از این طرح هستند.
هاشمیان افزود: تشکلها و سازمانهای مردمنهاد نیز در اینباره نقش بیبدیلی دارند و باید با همیاری و همکاری ارگاهای دولتی و اجرایی شهری به ارتقای فرهنگ استفاده از دوچرخه کمک نمایند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به مقدمات اجرایی احداث جاده سوم سلامت ناژوان گفت: به موتورسواران توصیه میکنیم برای حفظ امنیت خود و سایر شهروندان از ورود و تردد در جاده های سلامت که مسیر عبور پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری است خودداری کنند و همچنین از دوچرخه سواران در جاده سلامت نیز خواستاریم تا با تردد از مسیر مخصوص خود و با استفاده از وسایل ایمنی مثل کلاه به حفظ آرامش سایر شهروندان در جاده سلامت کمک نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.