تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 15489

سید رسول هاشمیان خبر داد: پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد.

سید رسول هاشمیان خبر داد: پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد.

سید رسول هاشمیان خبر داد:پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد. به گزارش دنیای اسرار:سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با هماهنگی و دستور فرمانده انتظامی شهر اصفهان و با توجه به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده های سلامت و لزوم ایجاد امنیت و نظم در این محور

Print Friendly, PDF & Email

سید رسول هاشمیان خبر داد:
پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد.


به گزارش دنیای اسرار:سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با هماهنگی و دستور فرمانده انتظامی شهر اصفهان و با توجه به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده های سلامت و لزوم ایجاد امنیت و نظم در این محور پلیس دوچرخه سوار در جاده سلامت ناژوان آغاز به کار کرد.
هاشمیان ادامه داد: این طرح از مصوبات نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و مسئولان کلانتری های مرتبط با ناژوان بود که با همت این عزیزان به بهترین نحو در حال اجراست.
او در همین رابطه افزود: این طرح در روزهای جمعه و با هدف ارتقای امنیت جاده سلامت و اعتلای فرهنگ دوچرخه سواری دربین شهروندان اجرا میشود.
سید رسول هاشمیان گفت: امیدواریم این اقدام پلیس ضمن الگو بودن برای مردم در استفاده از دوچرخه و کاهش آلودگی هوا،با جلوگیری از تردد موتورسواران به نظم و امنیت استفاده کنندگان در جاده سلامت کمک کند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در تمام دنیا فرهنگ دوچرخهسواری شهری، یک ابزار قدرتمند برای ساخت شهرهای سالم وعدالت محور است، فرهنگی که علاوه بر برطرف کردن معضل بزرگ آلودگی و ترافیک ، میتواند روحیه شادی و تفریح و ورزش را در شهر تقویت کند.
او با اشاره به به سابقه استفاده از دوچرخه در انجام مأموریتهای پلیس در کشورهای توسعه یافته و شهرهای دیگر ایران گفت:در اروپا کشورهایی مثل آلمان و انگلیس پیشتاز راه اندازی طرح پلیس دوچرخه سوار بوده اند و در ایران نیز شهرهای مشهد،قزوین و تهران در حال استفاده از این طرح هستند.
هاشمیان افزود: تشکلها و سازمانهای مردمنهاد نیز در اینباره نقش بیبدیلی دارند و باید با همیاری و همکاری ارگاهای دولتی و اجرایی شهری به ارتقای فرهنگ استفاده از دوچرخه کمک نمایند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به مقدمات اجرایی احداث جاده سوم سلامت ناژوان گفت: به موتورسواران توصیه میکنیم برای حفظ امنیت خود و سایر شهروندان از ورود و تردد در جاده های سلامت که مسیر عبور پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری است خودداری کنند و همچنین از دوچرخه سواران در جاده سلامت نیز خواستاریم تا با تردد از مسیر مخصوص خود و با استفاده از وسایل ایمنی مثل کلاه به حفظ آرامش سایر شهروندان در جاده سلامت کمک نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان