تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 15626

اولویت بندی در انجام پروژه ها یک اصل است

اولویت بندی در انجام پروژه ها یک اصل است

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان؛ اولویت بندی در انجام پروژه ها یک اصل است اولویت بندی در انجام پروژه ها یک اصل است و باید تعهداتی ایجاد شود که پشتوانه داشته باشد چراکه انجام کار بدون پشتوانه به ثمر نخواهد نشست و هیچ حسنی ندارد. به گزارش دنیای اسرار؛ ایجاد تعهدات جدید به ویژه در

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان؛

اولویت بندی در انجام پروژه ها یک اصل است

اولویت بندی در انجام پروژه ها یک اصل است و باید تعهداتی ایجاد شود که پشتوانه داشته باشد چراکه انجام کار بدون پشتوانه به ثمر نخواهد نشست و هیچ حسنی ندارد.

به گزارش دنیای اسرار؛ ایجاد تعهدات جدید به ویژه در احداث پروژه های عمرانی در کشور و عدم تامین منابع مالی آنها همواره هزینه های بسیار گزافی را به کشور تحمیل نموده که می توانست این هزینه ها در اتمام دیگر پروژه ها نقش بسزایی داشته باشد.

علیرضا قاری قرآن در جمع مدیران و روسای راه وشهرسازی شهرستانها به این مهم اشاره داشت و گفت: اولویت بندیدر انجام پروژه ها یک اصل است و باید تعهداتی ایجاد شود که پشتوانه داشته باشدچراکه انجام کار بدون پشتوانه به ثمر نخواهد نشست و هیچ حسنی ندارد.

وی متذکر شد: این حرف به مثابه آن نیست که پروژه ها متوقف شود بلکه هدف آن است که با برنامه ریزی و انجام کار مضاعف در حوزه ستادی و شهرستانی سعی شود تا دانسته و کارشناسی شده ، پروژه ها اولویت بندی و جهت تکمیل و به بهره برداری رساندن آنها اقدام صورت گیرد.

این مقام مسئول خطاب به روسای ادارات راه وشهرسازی شهرستانها گفت: انجام کار عمرانی شور و نشاط ایجاد می کند و برای مردم امیدآفرین است بنابراین با برنامه ریزی و پیگیری های مجدانه سعی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام نمایید تا اثرات آن به مردم و به خود شهرستان برگردد و لازم است در این کار از ظرفیت های شهرستان استفاده نمود.

وی توجه به حق الناس را در تمامی حوزه ها مورد توجه قرار داد و گفت: چند صباحی که به عنوان مسئول در این سمت هستیم باید با نیت سالم و با استفاده از امکانات به بهترین نحو امورات را پیگیری و به سرانجام رسانیم و قطعا داشتن نیت پاک و توجه به حقوق شهروندان توفیقات را شامل حالمان خواهد نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.