تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 15751

شرکت آبفای اصفهان رویداد جهانی را به صورت ملی برگزار کرد

شرکت آبفای اصفهان رویداد جهانی را به صورت ملی برگزار کرد

شرکت آبفای اصفهان رویداد جهانی را به صورت ملی برگزار کرد به گزارش دنیای اسرار:معاون آب و آبفای وزیر نیرودر اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب با اشاره به اینکه  این اولین رویداد ملی مهارت است که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار می کند، گفت: نباید

Print Friendly, PDF & Email

شرکت آبفای اصفهان رویداد جهانی را به صورت ملی برگزار کرد

به گزارش دنیای اسرار:معاون آب و آبفای وزیر نیرودر اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب با اشاره به اینکه  این اولین رویداد ملی مهارت است که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار می کند، گفت: نباید در این نقطه بایستیم و باید برای برگزاری یک رویداد جهانی آماده شویم.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو در مراسم افتتاح اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در دانشگاه صنعت آب و برق اصفهان، گفت: باعث افتاخار است که سی امین سالگرد تشکیل شرکت های آب و فاضلاب را با این رویداد بزرگ جشن می گیریم.
قاسم تقی زاده خامسی با بیان اینکه اصفهان را با آب جاری در آن بیشتر دوست دارم، افزود: امروز که بستر زاینده رود را خشک و پرندگان مهاجر در بستر این رودخانه دیدم، بسیار متاسف شدم و امیدوارم بار دیگر آب در این رودخانه جاری شود.
وی با اشاره به بحث مهارت، گفت: مهارت فقط در کار خلاصه نمی شود، بلکه مهارت کلمه ای است که در صحبت های روزمره بسیار استفاده می شود اما هیچ وقت به این مهم نپرداخته ایم که واقعا مهارت چیست؟
معاون وزیر نیرو با بیان اینکه قطعا مهارت دانش نیست، تصریح کرد: افراد زیادی می بینیم که در حوزه دانش درجات بالایی دارند اما مهارت لازم را ندارند، چراکه مهارت به گرفتن مدرک تحصیلی نیست و با تمرین و تجربه بدست می آید.
تقی زاده خامسی با بیان اینکه رویدادی که امروز در اصفهان برگزار می شود، مهارت کار است، افزود: اگر بتوانید مهارت در کار تیمی را بدست آورید، تاثیر جدی در مهارت زندگی شما خواهد داشت.
وی کنار گذاشتن خودخواهی و گوش کردن به حرف همدیگر و توجه به رهبری تیم را در موضوع مهارت در هر نوع موثر دانست و گفت: امروز و در جریان برگزاری این مسابقات، بخشی از مهارت زندگی را در مهارت کار کسب خواهید کرد.
تقی زاده خامسی با یادآوری اینکه این اولین رویدادی است که در کشور برگزار می شود اما اولین در جهان نیست، تصریح کرد: اولین رویداد مهارت کار ۷۰ سال پیش با کار مشترک اسپانیا و پرتغال انجام شد و آخرین آن در روسیه و بعدی هم در چین در ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. حتی در یکی از این رویدادهای جهانی هزار گروه شرکت کردند و با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: اینکه شرکت آب و فاضلاب اصفهان این رویداد جهانی را دارد به صورت ملی برگزار می کند قطعا جای قدردانی دارد، اما نباید در این نقطه بایستیم و برای رویداد بعدی در شانگهای چین باید آماده شویم و یک رویداد جهانی برگزار کنیم.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و تشکیل گروه کاری برای عضویت در نهاد جهانی با نام مهارت گفت: ما توانایی و ظرفیت عضویت در این نهاد جهانی را داریم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.