تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 15796

رقابت ۱۶۸ نفر در قالب ۷۰ تیم در مرحله کشوری مسابقات

رقابت ۱۶۸ نفر در قالب ۷۰ تیم در مرحله کشوری مسابقات

رقابت ۱۶۸ نفر در قالب ۷۰ تیم در مرحله کشوری مسابقات به گزارش دنیای اسرار:علیرضا طباطبایی مدیر دفتر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اختتامیه اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب در مجتمع آموزشی صنعت آب و برق اصفهان، با اشاره به

Print Friendly, PDF & Email

رقابت ۱۶۸ نفر در قالب ۷۰ تیم در مرحله کشوری مسابقات

به گزارش دنیای اسرار:علیرضا طباطبایی مدیر دفتر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اختتامیه اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب در مجتمع آموزشی صنعت آب و برق اصفهان، با اشاره به میزبانی بسیار خوب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اولین دوره مسابقات مهارت های فنی تخصصی در شرکت های آب و فاضلاب کشور، از ایده بسیار خوب مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان و زحمات ایشان و همکارانشان در برگزاری این مسابقات قدردانی کرد.
وی به اهداف تعین شده برای برگزاری این مسابقات اشاره و اظهارکرد: ایجاد بستر مناسب جهت پیشبرد اهداف صنعت آب و فاضلاب، تهیه استانداردهای لازم، ایجاد روحیه نشاط در بین کارکنان، توسعه مشارکت جمعی، پرورش افراد جهت افزایش سرعت، دقت و کیفیت انجام کار، یافتن استعدادهای ویژه، تبادل افکار و روش های اجرای کار در بین شرکت کنندگان، تبادل فرهنگی در بین استان ها و ایجاد انگیزه در بین کارکنان صنعت آب و فاضلاب از اهداف برگزاری این مسابقات بود.
طباطبایی با بیان اینکه دستورالعمل، آئین نامه و روش های اجرایی فراوانی تولید شده و ارسال کرده ایم، تصریح کرد: هیچ مکانیزیمی نمی توانست سرعت نفوذ این دستورالعمل و آئین نامه ها را در میان کارکنان شرکت های آب و فاضلاب تا این حد بالا ببرد.
مدیر دفتر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، اظهارکرد: در جریان برگزاری این مسابقات، کارکنان آب و فاضلاب در کنار هم یاد گرفتند و یاد دادند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات در سه مرحله، بیان داشت: در هر مرحله نقاط ضعف به مراتب کمتر از مراحل قبلی و نقاط قوت تقویت شد.
طباطبایی با بیان اینکه مسابقات در پنج بخش برگزار شد، توضیح داد: تعمیرات خطوط لوله و انتقال در قالب تیم های سه نفره، نصب انشعاب آب و  نصب انشعاب فاضلاب در قالب تیم هایی با یک سرپرست، استاد کار و کارگر ماهر، عیب یابی تابلوهای فرمان و بهداشت و کنترل کیفی با دو نفر کارشناس در هر تیم برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در سه سرفصل برگزار شد، بیان داشت: شرکت کنندگان در قالب ۳ هزار و ۱۰۹ نفر در ۱۲۹۵ تیم ساماندهی شدند. این درحالی است که مسابقات در بخش منطقه ای یا بلوکی در ۷ بلوک شامل ۳۷۸ نفر در قالب ۱۶۱ تیم برگزار شد و در مرحله کشوری ۱۶۸ نفر در قالب ۷۰ تیم مسابقه دادند.
مدیر دفتر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درخصوص نحوه داوری و قضاوت بر عملکرد شرکت کنندگان نیز توضیح داد: داوران با فرمت هایی که تغیرات اساسی نسبت به مراحل قبل داشت داوری مسابقات را به عهده داشتند و تقریبا تمام شرکت کنندگان مرتبط با حوزه بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در مسابقات حضور داشتند.
وی با یادآوری اینکه این مسابقات در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، گفت: مرحله تئوری به صورت سیستمی و با بهره گیری از آئین نامه ها و دستورالعمل ها برگزار شد. همچنین مسابقات نصب انشعاب آب، فاضلاب و تعمیر خطوط در سطح ملی، صبح روز گذشته با ۱۴ تیم در یک مرحله برگزار شد. بخش کیفیت و عیب یابی فرمان نیز با دو تیم ۷ نفره در صبح و بعدازظهر دیروز برگزار شد که تقریبا ساعت یک نیمه شب دیشب نتایج بدست آمد و جمع بندی شد.
طباطبایی همچنین با یادآوری اینکه سایت آموزشی ظرف ده روز در اصفهان راه اندازی و به صورت شبانه روزی کار شد، گفت: جای قدردانی از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دارد که منشأ خیر شد و امیدوارم شاهد حضور کارکنان صنعت آب و فاضلاب کشور در سطح جهانی باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.