تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 16126

دست یاری مردم اصفهان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دست یاری مردم اصفهان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دست یاری مردم اصفهان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمیته امداد اصفهان آماده جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردم نیکوکار استان به هم‌وطنان سیل‌زده در مناطق جنوب، جنوب شرقی به ویژه استان محروم سیستان و بلوچستان کشور است. به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه تعدادی از هموطنان

Print Friendly, PDF & Email

دست یاری مردم اصفهان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

کمیته امداد اصفهان آماده جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردم نیکوکار استان به هم‌وطنان سیل‌زده در مناطق جنوب، جنوب شرقی به ویژه استان محروم سیستان و بلوچستان کشور است.

به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه تعدادی از هموطنان عزیزمان در مناطق جنوبی و جنوب شرقی به ویژه در استان محروم سیستان و بلوچستان گرفتار سیلاب شده اند، خاطرنشان ساخت: مردم نیکوکار استان اصفهان از پیشتازان امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده خود هستند و این مردم بزرگ منش در این پیشامد طبیعی نیز هموطنان خود در سیستان و بلوچستان و مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور را تنها نخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان اصفهان آماده جمع آوری و ارسال کمک های مردم خیر اندیش استان به این مناطق است.

متین پور افزود: اصفهانی‌های عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دست هم‌وطنان سیل‌زده برسانند.

وی با یادآوری اینکه مردم نیکوکار استان در بهار امسال با پرداخت بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، همراه و همیار سیل زدگان استان های گلستان، لرستان و خوزستان بودند، گفت: انشاالله عوارض و آسیب های این بلای طبیعی نیز با همیاری و همکاری مردم استان اصفهان , سراسر کشور به زودی مرتفع می شود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.