تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 16279

نکات موثر در سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان

نکات موثر در سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان

نکات موثر در سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان به گزارش دنیای اسرار:مشترکین اینترنت مخابرات منطقه اصفهان لازم است قبل از تماس با سامانه ۲۰۲۰ در خصوص مشکل پایین بودن سرعت اینترنت به نکات اساسی و مهم  فیزیکی فضای موجود خود توجه نمایند و از لحاظ کم کردن خطای احتمالی در ارتباطات  اطمینان لازم را داشته

Print Friendly, PDF & Email


نکات موثر در سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مشترکین اینترنت مخابرات منطقه اصفهان لازم است قبل از تماس با سامانه ۲۰۲۰ در خصوص مشکل پایین بودن سرعت اینترنت به نکات اساسی و مهم  فیزیکی فضای موجود خود توجه نمایند و از لحاظ کم کردن خطای احتمالی در ارتباطات  اطمینان لازم را داشته باشند .
  احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی و فروش ، در برنامه رادیویی چترارتباط ، در پاسخگویی به سوالات مطرح شده در سامانه ۳۶۳۶ در خصوص آیتم سرعت اینترنت اظهار داشت : سرعت اینترنت به پارامترهای مختلف بستگی دارد و مشترک در بیشتر موارد با در نظر گرفتن پارامترهای موثر می توانند مشکلات  ناشی از کم  شدن سرعت را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام نماید .
تمیزی در خصوص عوامل مهم  کلیدی در سرعت بیان داشت : زمانی که مشترکین پهنای باند و سرعت خود را افزایش می دهند لزوما دلیل بردریافت سرعت بالا در مقصد نمی باشد . 
مشترک باید به این نکته توجه نماید که سرعت و پهنای باند بالا ، موجب ایجاد حساسیت بیشتر به نویز می گردد .
تمیزی نکات مهم در به حداقل رساندن نویز را به شرح زیر اعلام نمود و از مشترکین محترم در سطح استان خواست که موارد زیر را در زمان کاهش سرعت اینترنت به دقت بررسی نمایند .
نکته اول : شماره تلفن مشترکی که سرویس ADSL برروی آن فعال می باشد باید در کلیه کلیدهای متصل به دو شاخه، با اسپیلیتر ( Splitter ) از کابل مربوط به مودم جدا گردد و همچنین برای  استفاده کنند و یا Device های مثل دستگاه پوز و … متصل به خط تلفن نیز جهت کاهش نویز از دستگاه اسپیلیتر استفاده گردد.
نکته دوم : مشترکین در هنگام کاهش سرعت اینترنت ابتدا از طریق پریز متصل در ورودی منزل ، میزان سرعت اینترنت خود را بررسی نمایند چنانچه سرعت مورد قبول بود نتیجه میگیریم که اتصالات داخلی دارای مشکل می باشد و در غیر اینصورت مشترک می تواند از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ مشکل خود را باکارشناسان در میان بگذارد .
نکته سوم :مشترکین استفاده کننده از سرویس سانترال باید الزاما خط تلفن و خط اینترنت را از یکدیگر جدا نمایند تا مشکل نویز و سرعت برطرف گردد .کارشناس مسئول بازاریابی و فروش در پایان یادآور شد : مشترکین گرامی ADSL  مخابرات منطقه اصفهان می توانند با مراجعه به سایت Adsl.tci.ir  از سرویس ها و خدمات جدید شرکت آگاهی یافته و بنا به حجم و سرعت مورد نظر خود ، سرویس مد نظر خود را انتخاب و یا تغییر دهند .
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.