تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 16336

کشف ۵۵۰ میلیارد تومان اموال مسروقه در استان اصفهان

کشف ۵۵۰ میلیارد تومان اموال مسروقه در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد کشف ۵۵۰ میلیارد تومان اموال مسروقه در استان اصفهان اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال، ۱۰۳ باند سرقت در سطح استان اصفهان شناسایی و با آنها برخورد شده است. به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایسنا:سردار مهدی معصوم بیگی،در حاشیه رونمایی از کشفیات پلیس آگاهی استان

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد

کشف ۵۵۰ میلیارد تومان اموال مسروقه در استان اصفهان

اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال، ۱۰۳ باند سرقت در سطح استان اصفهان شناسایی و با آنها برخورد شده است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایسنا:سردار مهدی معصوم بیگی،در حاشیه رونمایی از کشفیات پلیس آگاهی استان اصفهان، اظهار کرد: تعداد متهمان به سرقت که طی ده ماهه گذشته در استان اصفهان دستگیر شده اند، حدود ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: میزان اموال مسروقه کشف شده از ابتدای سال جاری تاکنون در استان اصفهان حدود ۵۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی به افزایش ۶ درصدی قدرت کشف در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و این افزایش قدرت کشفیات را دستاورد قابل توجهی برای پلیس آگاهی استان دانست.

وی افزود: در عملیات اخیر که تحت عنوان عملیات ظفر ۱۲۰ در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و به مدت یک هفته عملیاتی  شد، دستاوردهای خوبی رقم خورد، در این عملیات هفت باند فعال سرقت که برخی در چند استان فعال بودند و سرقت می کردند، شناسایی و منهدم شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به دستگیری ۲۳ سارق در عملیات ظفر ۱۲۰، تصریح کرد: عمده تمرکز  این عملیات بر باندهای سرقت منزل، داخل خودرو و احشام بود.

وی با اشاره به اینکه مجموع اموال مکشوفه از این هفت باند در این عملیات بالغ بر ۶ میلیارد تومان ارزیابی شده است، خاطرنشان کرد: عملیات ظفر ۱۲۰ یکی از عملیات های بسیار موفق پلیس آگاهی استان در سال جاری بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان به سارقان هشدار داد که فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشیاری و سرعت عمل، اجازه سرقت اموال مردم را با آنها نداده و با سارقان به صورت جدی برخورد می کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.