تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر : 16819

دستگیری خواهران سارق در “نجف آباد”

دستگیری خواهران سارق در “نجف آباد”

دستگیری خواهران سارق در “نجف آباد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲ خواهر سارق طلاجات کودکان و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد. به گزارش دنیای  ا اسرار، سرهنگ “محمدحسین باباکلانی ” در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت طلاجات کودکان در یکی از مناطق نجف آباد

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری خواهران سارق در “نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲ خواهر سارق طلاجات کودکان و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دنیای  ا اسرار، سرهنگ “محمدحسین باباکلانی ” در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت طلاجات کودکان در یکی از مناطق نجف آباد ، ماموران پلیس آگاهی، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات انجام گرفته ازمالباختگان و بررسی های میدانی مشخص شد سارقان دو زن هستند که در پوشش خانواده به کودکان نزدیک شده و با سرگرم کردن آنها اقدام به سرقت طلاجاتشان می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با مشخص شدن شیوه و شگرد سارقان، ماموران پس از چند روز تلاش مداوم یکی از سارقان را شناسایی و نامبرده را که زنی ۲۷ ساله بود را دستگیر که پس از پلیس اگاهی، در بازجویی های صورت گرفته به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت چند فقره النگو و طلاجات کودکان به همراه خواهرش اعتراف کرد. سرهنگ باباکلانی اظهار داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و همکاری متهمه، با استفاده از شگردهای پلیسی دومین متهمه و همچنین مالخر طلاجات را نیز طی ۲ عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: پدر و مادر در پیشگیری از وقوع این گونه سرقت ها نقش مهمی دارند چرا که پلیس بارها تذکر داده خانواده ها از آویختن طلا به کودکان خود در کوچه و خیابان که وسوسه سارقان را در پی دارد جدا خودداری کنند و مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند و به کودکان خود بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشمان شما دور نشوند و هرگز به افراد غریبه اعتماد نکنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.