تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
کد خبر : 16830

منطقه چهار شهرداری اصفهان بهترین منطقه مسکونی شاخص شهر است

منطقه چهار شهرداری اصفهان بهترین منطقه مسکونی شاخص شهر است

منطقه چهار شهرداری اصفهان بهترین منطقه مسکونی شاخص شهر است مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان: تصمیم ما این است که منطقه چهار همیشه به عنوان یکی از بهترین مناطق مسکونی شاخص شهر اصفهان باشد. به گزارش دنیای اسرار:رضا اخوان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های

Print Friendly, PDF & Email

منطقه چهار شهرداری اصفهان بهترین منطقه مسکونی شاخص شهر است

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان: تصمیم ما این است که منطقه چهار همیشه به عنوان یکی از بهترین مناطق مسکونی شاخص شهر اصفهان باشد.

به گزارش دنیای اسرار:رضا اخوان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های منطقه چهار، پروژه میدان شهدای هسته‌ای و خیابان‌های منتهی به آن است که بند سازی، پیاده سازی وفضای سبز این پروژه تا پایان فروردین ماه ۹۹ انجام ودر اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
وی در ادامه افزود: منطقه چهار از گذشته به عنوان یکی از مناطق مناسب برای سکونت بوده است، اما بنا به دلایلی در چند سال گذشته این منطقه در شرایط ایده‌آلی نبوده است، اما امروز این نوید را می‌دهم که بازیابی و باز زنده سازی عروس مناطق شهر اصفهان آغاز شده و تصمیم ما این است که منطقه چهار همیشه به عنوان یکی از بهترین مناطق مسکونی شاخص شهر باشد.
اخوان به بودجه سال ۹۹ متطقه چهار اشاره کرد و گفت: بودجه سال آینده شهرداری منطقه چهار با ۲۷ درصد افزایش به رقم ۱۷۴ میلیارد تومان رسیده است.
وی افزود: ساخت و سازها در حریم زاینده‌رود بر اساس طرح تفصیلی انجام شده که در آن محدودیت ارتفاع، سطح اشغال، سایه اندازی و سیما و منظر تعریف شده است.
مدیر منطقه چهار با اشاره به ظرفیت‌های باغ غدیر اظهار کرد: باغ غدیر به لحاظ تجهیزات و زیر ساخت‌ها فرسوده شده و نیاز به باز سازی دارد.
وی در پایان با اشاره به اجرای طرح《همخوانی بهار》برای استقبال از نوروز در منطقه چهار گفت: در ایام نوروز نیز برنامه‌های نمایشگاهی در این منطقه اجرا خواهد شد.

خبرنگار:شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.