تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر : 16931

مگا مدول B واحد شهید خرازی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت

مگا مدول B واحد شهید خرازی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت

به گزارش دنیای اسرار: مگا مدول B واحد شهید خرازی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت:با به پایان رسیدن تعمیرات برنامه‌ریزی‌شدۀ مگامدول B واحد شهید خرازی، این واحد با آماده‌به‌کاری بیشتر در مدار تولید قرار گرفت. در همین خصوص، خبرنگار فولاد با جمعی از دست‌اندرکاران این پروژۀ تعمیراتی حساس و تخصصی گفت‌وگو کرده است

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: مگا مدول B واحد شهید خرازی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت:با به پایان رسیدن تعمیرات برنامه‌ریزی‌شدۀ مگامدول B واحد شهید خرازی، این واحد با آماده‌به‌کاری بیشتر در مدار تولید قرار گرفت.

در همین خصوص، خبرنگار فولاد با جمعی از دست‌اندرکاران این پروژۀ تعمیراتی حساس و تخصصی گفت‌وگو کرده است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

نادر اروج‌نژاد، رئیس تعمیرات احیا مستقیم
تعویض کاتالیست‌های ریفورمر در مگامدول‌ها یکی از سنگین‌ترین عملیات‌های تعمیرات در واحدهای احیاست. برای اجرای باکیفیت و ایمن این پروژه باید اقدامات و آماده‌سازی‌های بسیار دقیق و فراوان در زمینۀ مهندسی، ارزیابی ریسک‌ها، هماهنگی و سازماندهی نیروی انسانی و مکانیسم‌های درگیر به‌دلیل تداخل‌های کاری صورت گیرد. خوشبختانه این پروژه در طی این شات‌دان، با تلاش تمامی تیم‌های تعمیراتی شامل مکانیک و برق و نسوز و سایر نواحی پشتیبانی طبق برنامه و با کیفیت مناسب صورت گرفت. سایر فعالیت‌های صورت‌گرفته عبارت‌اند از: تعمیرات سیستم حمل مواد و نوار نقاله‌ها، تعمیرات تجهیزات شارژ کوره، تعمیرات سیستم سیالات مدول و اسکرابرها، تعویض کاتالیست تانک‌های سولفور زدا، سرویس کامل کلیه تابلوها و تجهیزات اتاق برق.

محمدرضا، فتحی رئیس واحد احیا مستقیم ۲
در این توقف کاتالیست‌های ریفرمر و جاذب‌های سولفورزدای گاز فرایند با موفقیت با کاتالیست و جاذب‌های بومی‌سازی‌شدۀ ایرانی جایگزین شد.
اجرای این حجم تعمیرات نتیجۀ همکاری و همدلی تمامی گروه‌های تولید، تعمیرات، دفاتر فنی و تعمیرات مرکزی بود.

یوسف مهاجری، رئیس دفتر فنی تعمیرات ناحیه آهن‌سازی
 از این‌که این کار تعمیراتی بزرگ با موفقیت و در کمال صحت و سلامت کارکنان انجام شد بسیار خوشحالم. مدت‌زمان تعمیرات در زمان ۲۲ روز و حدود ۴۰۰۰۰ نفر ساعت بود که طبق برنامه به پایان رسید. تعویض کاتالیست ۴۸۶ عدد تیوپ ریفرمر، تعویض نسوز ۴۸۶ عدد داگ لگ تیوپ‌ها و تعویض دو عدد باندل از مهم‌ترین کارهای انجام شده بود.



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.