تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 17025

برگزاری جشن نیکوکاری با رویکردی نو در استان اصفهان

برگزاری جشن نیکوکاری با رویکردی نو در استان اصفهان

سرپرست کمیته امداداستان اصفهان خبر داد؛ برگزاری جشن نیکوکاری با رویکردی نو در استان اصفهان سرپرست کمیته امداد اصفهان از برگزاری جشن نیکوکاری از دهم اسفندماه با رویکری جدید در این استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری جشن نیکوکاری در

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست کمیته امداداستان اصفهان خبر داد؛

برگزاری جشن نیکوکاری با رویکردی نو در استان اصفهان

سرپرست کمیته امداد اصفهان از برگزاری جشن نیکوکاری از دهم اسفندماه با رویکری جدید در این استان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری جشن نیکوکاری در اسفند ماه سنت حسنه ای است که توسط این نهاد بنا نهاده شده است، گفت: امسال نیز جمع آوری کمک های مردمی در این رویداد بزرگ خیر و احسان از امروز  (دهم اسفند) با شعار « عید را به خانه هایشان ببریم» در سراسر استان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه در سه روز چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه نیز، این رویداد بزرگ به صورت نمادین در مدارس، میادین اصلی شهرها و همچنین میعادگاه های نماز جمعه جشن گرفته می شود، گفت: البته جمع‌آوری کمک‌های مردم در این جشن محدود به این سه روز نیست و خیر اندیشان گران‌قدر اصفهانی می‌توانند تا پایان اسفندماه کمک‌های خود را در اختیار این نهاد قرار دهند.
زارع رویکرد کمیته امداد استان اصفهان در جشن نیکوکاری امسال را رویکردی نو توصیف کرد و گفت: امسال در تلاشیم که یک بسته حمایتی شامل هدایای نقدی و غیر نقدی برای همه خانوارهای تحت حمایت از محل کمک های جمع آوری شده در این جشن، تهیه و توزیع کنیم.
زارع نیل به این هدف را مستلزم مشارکت موثر مردم و فراموش نکردن نیازمندان در اوضاع اقتصادی کنونی دانست و تاکید کرد: برای تهیه و توزیع این بسته حمایتی به بیش از ۱۱۰ هزار خانوار تحت حمایت، نیازمند جمع آوری ۲۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری امسال هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری، مبلغ نقدی این بسته حمایتی به اندازه نیمی از مستمری ماهیانه خانوار تحت حمایت خواهد بود.
سرپرست کمیته امداد اصفهان در انتها خاطرنشان ساخت: مردم استان اصفهان در یک سال اخیر نشان دادند که در همه شرایط به فکر نیازمندان و اقشار آسیب پذیر هستند و انشاالله این مردم نوع دوست، نیکوکار و خیر اندیش با مشارکت گسترده خود عید نوروز امسال را با خاطره های خوش به خانه های مددجویان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خواهند برد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.