تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 19410

کشف انبار چوب بلوط قاچاق در ” سمیرم “

کشف انبار چوب بلوط قاچاق در ” سمیرم “

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از شناسایی و کشف انبار دپوی چوب بلوط قاچاق به ارزش۷۲۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ “سهراب قرقانی” با اعلاماین خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامیشهرستان سمیرم باهوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت فردی در رابطه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از شناسایی و کشف انبار دپوی چوب بلوط قاچاق به ارزش۷۲۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” با اعلاماین خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامیشهرستان سمیرم باهوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت فردی در رابطه با حمل ،نگهداری و دپوی چوب بلوط جنگلی قاچاق مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خودقرار دادند.

فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه بیان داشت : ماموران پس از کسب اطمینان از صحت موضوع و دریافت اطلاعات لازم طی عملیاتی ضربتی با حضور ماموران منابع طبیعی شهرستان از محل بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات  4 تن و ۸۰۰ کیلو گرم چوب بلوط که به صورت غیرمجاز و قاچاق تهیه شده بودند کشف شد .

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه  ارزش این محموله مکشوفه را ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود:  در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع  قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: درختان بلوط سرمایه های عظیم و ریه های تنفسی طبیعت بوده که توسط افراد سودجو و برای منافع شخصی در حال انقراض میباشد که نیروی انتظامی برابر وظیفه ، با شدت و قاطعیت با مخربین محیط زیست و قاتلین طبیعت برخورد خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.