تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 19410

کشف انبار چوب بلوط قاچاق در ” سمیرم “

کشف انبار چوب بلوط قاچاق در ” سمیرم “

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از شناسایی و کشف انبار دپوی چوب بلوط قاچاق به ارزش۷۲۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ “سهراب قرقانی” با اعلاماین خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامیشهرستان سمیرم باهوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت فردی در رابطه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از شناسایی و کشف انبار دپوی چوب بلوط قاچاق به ارزش۷۲۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” با اعلاماین خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامیشهرستان سمیرم باهوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت فردی در رابطه با حمل ،نگهداری و دپوی چوب بلوط جنگلی قاچاق مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خودقرار دادند.

فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه بیان داشت : ماموران پس از کسب اطمینان از صحت موضوع و دریافت اطلاعات لازم طی عملیاتی ضربتی با حضور ماموران منابع طبیعی شهرستان از محل بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات  4 تن و ۸۰۰ کیلو گرم چوب بلوط که به صورت غیرمجاز و قاچاق تهیه شده بودند کشف شد .

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه  ارزش این محموله مکشوفه را ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود:  در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع  قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: درختان بلوط سرمایه های عظیم و ریه های تنفسی طبیعت بوده که توسط افراد سودجو و برای منافع شخصی در حال انقراض میباشد که نیروی انتظامی برابر وظیفه ، با شدت و قاطعیت با مخربین محیط زیست و قاتلین طبیعت برخورد خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان