تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۱۱
کد خبر : 17342

اجرای طرح خوداظهاری قرائت کنتور آب در اصفهان

اجرای طرح خوداظهاری قرائت کنتور آب در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اجرای طرح «خوداظهاری قرائت کنتور آب» با هدف حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. هاشم امینی با تاکید بر اجرای همه جانبه این طرح، گفت: یکی از اهداف مهم ما توسعه خدمات الکترونیک است که به منظور حفظ

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اجرای طرح «خوداظهاری قرائت کنتور آب» با هدف حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

هاشم امینی با تاکید بر اجرای همه جانبه این طرح، گفت: یکی از اهداف مهم ما توسعه خدمات الکترونیک است که به منظور حفظ سلامت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته، قرائت کنتور آب به صورت خود اظهاری توسط مشترکان انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به اتخاذ چهار روش برای اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور آب اظهار کرد: هم‌اکنون مشترکان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۵۲۲ و شماره‌گیری عدد ۵، شماره کنتور خود را اعلام کنند و سپس رقم آب بها محاسبه و از طریق پیامک به مشترک اعلام می‌شود.

وی افزود: همچنین به منظور رضایت مشترکان، روش دیگر، ارسال پیامکی شماره کنتور برای کنتورنویس است که در این روش، شماره همراه کنتورنویس هر محدوده برای مشترکان پیامک می‌شود.

امینی با اشاره به روش دیگری طرح خوداظهاری قرائت کنتور که به‌زودی زیرساخت‌های آن مهیا می‌شود، گفت: در این روش، مشترکان از طریق تلفن همراه خود طبق الگوی *شناسه قبض# شماره رقم کنتور را به شماره ۳۰۰۰۰۱۵۲۲ پیامک می‌کنند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما در شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا حفظ سلامت عموم شهروندان و همکاران است و اولویت را تا حد امکان بر اجرای اقدامات از طرق مختلف با هدف پیشگیری از گسترش این ویروس قرار داده‌ایم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.