تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 17441

رئیس جدید اداره گاز خمینی شهر معرفی شد

رئیس جدید اداره گاز خمینی شهر معرفی شد

رئیس جدید اداره گاز خمینی شهر معرفی شد مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان خمینی شهر، گفت: امیدواریم مطالبات گازبهای خانگی در شهرستان خمینی شهر با تعامل بیشتر با مردم شریف این منطقه کاهش یابد. به گزارش دنیای اسرار: سید مصطفی علوی،افزود: وصول به موقع گاز

Print Friendly, PDF & Email

رئیس جدید اداره گاز خمینی شهر معرفی شد

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان خمینی شهر، گفت: امیدواریم مطالبات گازبهای خانگی در شهرستان خمینی شهر با تعامل بیشتر با مردم شریف این منطقه کاهش یابد.

به گزارش دنیای اسرار: سید مصطفی علوی،افزود: وصول به موقع گاز بهاء برای تامین نقدینگی شرکت و تامین یارانه مردم بسیار مهم است.

وی، با اشاره به اینکه درحال حاضر، یک میلیون و ۷۸۰ هزار مشترک در بخش های خانگی، صنعتی و عمومی استان و در مجموع ۱۰۹ شهر و ۱۳۳۷ روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند، اظهار داشت: وصول مطالبات و پرداخت به موقع گاز بهاء توسط مشترکین به عنوان مهمترین منابع مالی پروژه های اجرایی مصوب شده و لازمه توسعه گازرسانی در استان است.

وی،گفت: در حال حاضر بیش از ۱۱۷ هزار مشترک در سطح منطقه خمینی شهر با مصرف گاز، حدود ۳۵۰ میلیون متر مکعب در سال وجود دارند که مشترکین عزیز برای پرداخت قبوض می توانند علاوه بر روش هایی همچون پرداخت از طریق تلفن گویای ۳۸۱۹۴ و وب سایت شرکت از طریق تلفن بانک، دستگاه های خودپرداز،pos، همراه بانک و…. نیز اقدام نمایند.

وی، اظهار داشت: چناچه مشترکی گازبهای مصرفی خود را دیرتر از مهلت مقرر پرداخت کند، مبلغ پرداختی مجدداً در صورت حساب دوره بعدی وی تکرار خواهد شد و مشترک برای رفع آن و به روز رسانی قبض گاز خود می توانند به اداره گاز منطقه خود مراجعه کند.

در ادامه مسلم زاده فرماندار شهرستان خمینی شهر با اشاره به ساختار محله ای و تراکم جمعیتی این شهرستان گفت: خمینی شهر از نظر تراکم جمعیتی در کشور رتبه دوم دارد بطوری که در هر یک کیلومتر آن بالغ بر یک هزار و ۸۱۷ نفر زندگی می کنند و این ساختار جمعیت نیازمند تدابیر مدیریتی ویژه ای است.

وی، بیان داشت: این شهرستان در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار واحد صنفی فعال دارد و از منظر تولید ناخالص ملی در استان رتبه ششم دارد و از نظر تولید ارزش افزوده بعد از شهرستان اصفهان قرار دارد اماشرایط اقتصادی موجود منجر به افزایش بدهی گاز بهای مشترکین بویژه در بخش خانگی شده است.

فرماندار خمینی شهر از خدمات گازرسانی ارائه شده در سطح این شهرستان تقدیر کرد و گفت: رئیس سابق این اداره تعامل و سازگاری خوبی با مردم داشتند و همین رویه از رئیس جدید نیز مورد انتظار است.

گفتنی است در پایان این مراسم، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان از خدمات ۳۷ ساله محمد شیرازی رئیس سابق اداره گاز خمینی شهر که به درجه بازنشستگی نائل شدند تقدیر کرد و با اعطای حکم؛ محمد تقی تسلیمی را به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.