تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 17494

باغ رضوان و آرامستان های شهر اصفهان بازگشایی شد

باغ رضوان و آرامستان های شهر اصفهان بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان: باغ رضوان و آرامستان های شهر اصفهان بازگشایی شد مدیرعامل  سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با رعایت موارد بهداشتی، امکان زیارت اهلقبور در باغ رضوان و سایر آرامستان های شهر اصفهان فراهم شد. به گزارش دنیای اسرار، احمدرضا مرادی با اشاره به اینکه مجدداً فرصت زیارت اهل قبور

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان:

باغ رضوان و آرامستان های شهر اصفهان بازگشایی شد

مدیرعامل  سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با رعایت موارد بهداشتی، امکان زیارت اهلقبور در باغ رضوان و سایر آرامستان های شهر اصفهان فراهم شد.

به گزارش دنیای اسرار، احمدرضا مرادی با اشاره به اینکه مجدداً فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده است، اظهار کرد: همشهریان اصفهانی در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا  علاوه بر توجه به اصول و دستورالعمل های  بهداشتی با رعایت موارد بهداشتی، برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایرآرامستان ها مراجعه کنند.

وی در خصوص رعایت نکات بهداشتی در مورد مراجعه به باغ رضوان ادامه داد: از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سربسته باید خودداری شود، همچنین رعایت فاصله گذاری هوشمند در مراسم ها و تجمعات الزامی است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان تصریح کرد: در همین راستا، برگزاری مراسم ها و حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی بیان کرد: شهروندان باید هنگام مراجعه به آرامستان ها اصول بهداشتی را رعایت و حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

مرادی افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات ممنوع است.

وی با قدردانی از همکاری و همراهی مردم اصفهان در رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری مراسم های عزاداری و زیارت اهل قبور در ایام پایانی سال گذشته و روزهای ابتدایی امسال، اظهار کرد: این اقدام بنابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا گرفته شده بود و اکنون با بازگشایی آرامستان باغ رضوان، می توانند به زیارت اهل قبور خود بروند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان افزود: همچنین خانواده هایی که سوگوار عزیزان خود هستند و به علت شرایط به وجود آمده به اجبار در تنهایی در فراق عزیزان از دست رفته خود به سوگ نشسته اند، اکنون فرصت زیارت اهل قبور خود دارند و می توانند با رعایت موارد بهداشتی به باغ رضوان مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.