تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۴۴
کد خبر : 17536

تدوین برنامه جامع شهر اصفهان با مشارکت شهروندان

تدوین برنامه جامع شهر اصفهان با مشارکت شهروندان

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برنامه جامع شهر اصفهان موجب رشد و توسعه این شهر می شود و ویژگی های اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی شهر را بهبود می بخشد.به گزارش دنیای اسرار: محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: اصفهان نخستین شهری است که

Print Friendly, PDF & Email


معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برنامه جامع شهر اصفهان موجب رشد و توسعه این شهر می شود و ویژگی های اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی شهر را بهبود می بخشد.
به گزارش دنیای اسرار: محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: اصفهان نخستین شهری است که قرارداد برنامه جامع آن با رویکرد جدید توسط این اداره کل منعقد شده است و تدوین این برنامه به بهترین نحو ممکن، مشارکت جدی شهروندان را می طلبد.
بنائیان با اشاره به اینکه تا کنون سه طرح جامع شهری برای شهر اصفهان تهیه شده است وآخرین طرح مربوط به اواخر دهه ۶۰ بوده، گفت: برنامه جامع جدید شهر اصفهان، با رویکردی نوین در سال ۹۷ در دستورکار اداره کل راه و شهرسازی، در قالب تفاهمنامه همکاری با شهرداری و شورای شهر اصفهان قرار گرفت.
به گفته معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اصفهان، مهمترین ویژگی این طرح که آن را از طرح های قبلی متمایز میکند همکاری تمامی دستگاه های مرتبط و ذینفعان، با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم است.
بنائیان با بیان اینکه مشارکت حقی است برای هر شهروند تا بتواند سهمی در مدیریت شهری داشته باشد، عنوان کرد: شهروندان می توانند با مشارکت در تدوین برنامه جامع شهری، نقش خود را از شهرنشین صرف بودن به شهروند فعال تغییر دهند و مدیران شهری را در راستای انجام هر چه بهتر وظایف و مسئولیت ها یاری دهند. ایشان در ادامه گفت: نظرات مردم در محله های ۲۰۰ گانه شهرداری اصفهان بصورت آنلاین (مجازی) دریافت می شود تا به لطف خدا تدوین این برنامه به نحو احسن انجام پذیرد.
معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اصفهان در پایان گفت: به نوبه ی خود از همه ی شهروندان عزیز دعوت میکنم از فرصت بدست آمده در قالب برنامه جامع شهر اصفهان، که برای نخستین بار در کشور و این شهر در حال اجرا است استفاده نموده و با مشارکت فعال و موثر خود به رشد و توسعه شهری کمک کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.