تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 17572

اعلام فراخوان جشنواره آوازی “آوای خواجو”

اعلام فراخوان جشنواره آوازی  “آوای خواجو”

فراخوان جشنواره “آوای خواجو” با هدف حفظ ارزش های موسیقی ملی در هفته فرهنگی اصفهان اعلام شد. به گزارش دنیای اسرار:سئول هنرسرای خورشید گفت:  جشنواره “آوای خواجو” با هدف حفظ ارزش های موسیقی ملی، ایجاد فضای امید و انگیزه برای جوانان، حفظ فرهنگ خوانندگان قدیم، ایجاد فضای شور و نشاط برای خانواده ها و حمایت

Print Friendly, PDF & Email


فراخوان جشنواره “آوای خواجو” با هدف حفظ ارزش های موسیقی ملی در هفته فرهنگی اصفهان اعلام شد.

به گزارش دنیای اسرار:سئول هنرسرای خورشید گفت:  جشنواره “آوای خواجو” با هدف حفظ ارزش های موسیقی ملی، ایجاد فضای امید و انگیزه برای جوانان، حفظ فرهنگ خوانندگان قدیم، ایجاد فضای شور و نشاط برای خانواده ها و حمایت از نسل جدید توسط هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری شهرداری منطقه ۶ و فرهنگسرای مجازی برنامه ریزی شده است.

زهرا شجاعی منش اظهار کرد: فراخوان این برنامه از سوم اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگی اصفهان اعلام شده که علاقه مندان تا ۷ اردیبهشت ماه فرصت دارند قطعات آوازی سنتی یا پاپ خود را به سایت http://iranmusictalent.ir/ ارسال کنند.

وی افزود: جشنواره “آوای خواجو” در سه بخش مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برنامه ریزی شده که بخش مقدماتی و نیمه نهایی  آن در نیمه اول ماه مبارک رمضان و بخش فینال در عید سعید فطر برگزار می شود و پس از داوری آثار ارسال شده به جشنواره برای اجرای زنده انتخاب می شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.