تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 17601

کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در اجرایی احکام ورتبه سوم درحوزه املاک و حقوقی/واگذاری اراضی به ۹۳۷ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان/ اخذ اسناد مالکیت اراضی دولتی به میزان بیش از ۱۱۰۰ هکتار در سطح استان با سقف امتیاز ۱۰۰ درصد

کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در اجرایی احکام ورتبه سوم درحوزه املاک و حقوقی/واگذاری اراضی به ۹۳۷ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان/ اخذ اسناد مالکیت اراضی دولتی به میزان بیش از ۱۱۰۰ هکتار در سطح  استان با سقف امتیاز ۱۰۰ درصد

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: براساس شاخصهای اختصاصی ارزیابی عملکرد، این حوزه به لحاظ پیشی گرفتن از برنامه های تعریف شده،رتبه اول کشوری را کسب کرد. به گزارش  دنیای اسرار، عبدالحسین پارسایی راد با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه املاک و حقوقی این اداره  کل در سال

Print Friendly, PDF & Email


معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: براساس شاخصهای اختصاصی ارزیابی عملکرد، این حوزه به لحاظ پیشی گرفتن از برنامه های تعریف شده،رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش  دنیای اسرار، عبدالحسین پارسایی راد با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه املاک و حقوقی این اداره  کل در سال ۹۸ گفت: جهت اجرای قانون زمین شهری، با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته اسناد مالکیت یک هزار و ۱۳۱ هکتار از اراضی دولتی، بنام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

وی افزود: در راستای واگذاری اراضی به اقشار ویژه از جمله خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های دارای حداقل دو معلول، این اداره کل در سال گذشته به تعداد ۹۳۷ نفر متقاضی واجد شرایط، واگذاری داشته است. که از این میان ۱۷۰ هکتار واگذاری غیرمسکونی و ۸هزار و ۲۶۱ واحد واگذاری مسکونی صورت پذیرفته است. ایشان همچنین این طرح را در راستای حمایت اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی در روند واگذاری وجود ندارد و این طرح کماکان ادامه دارد. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص دیگر اقدامات انجام شده این حوزه بیان داشت: در بخش حقوقی ، تعداد ۹۰۰ پرونده در جریان بوده که آراء صادره آن، له دولت (به سود دولت)  تعیین تکلیف شده است همچنین سال گذشته در بخش املاک تعداد ۸۰۰ صورتمجلس تفکیکی در سطح و طبقات تهیه شده است. 

وی در پایان به واگذاری و پرداخت حد نصاب مالکانه از محل موجودی اراضی دولتی به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع اشاره کرد و گفت: طبق شاخص های اختصاصی در سال ۹۸ به لحاظ پیشی گرفتن از برنامه های تعریف شده، این حوزه حائز کسب رتبه برتر در اجرایی احکام ورتبه سوم حوزه املاک وحقوقی در سطح کشور شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.