تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 17875

ساخت هتل در حریم چهارباغ عباسی فاقد وجاهت قانونی است

ساخت هتل در حریم چهارباغ عباسی فاقد وجاهت قانونی است

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: ساخت هتل در حریم چهارباغ‌عباسی با توجه به عدم ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده ۵ به شهرداری ، خلاف ضوابط و مقررات قانونی است. به گزارش دنیای اسرار، محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری راه‌وشهرسازی استان اصفهان، در پاسخ به نگرانی کارشناسان شهرسازی، معماری و

Print Friendly, PDF & Email


معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: ساخت هتل در حریم چهارباغ‌عباسی با توجه به عدم ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده ۵ به شهرداری ، خلاف ضوابط و مقررات قانونی است.

به گزارش دنیای اسرار، محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری راه‌وشهرسازی استان اصفهان، در پاسخ به نگرانی کارشناسان شهرسازی، معماری و دوستداران میراث فرهنگی از تصمیم و صدور مجوز برای ساخت هتل در پلاک‌های کوچه ارفعی واقع در خیابان شیخ بهایی (لایه دوم چهارباغ) گفت: مصوبات کمیسیون ماده پنج استان پس از برگزاری جلسه، برای بررسی و اعلام نظر به دفتر نظارت بر توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی ارسال می شود و در صورت بلامانع بودن، نسبت به انجام سایر مراحل قانونی اقدام می گردد.

وی افزود: در خصوص مصوبه ساخت هتل در حریم چهارباغ، طی مکاتبه ی “مدیرکل دفتر ترویج معماری، طراحی شهری و بافت های واجد ارزش وزارتخانه راه و شهرسازی” مبنی بر ارسال مدارک جهت بررسی ضوابط و مقرات مترتب بر محدوده موصوف، بر اخذ نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز تاکید شده که این موضوع به اداره کل میراث فرهنگی جهت انجام اقدام لازم منعکس گردیده است .

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان تصریح کرد: تا کنون نتیجه قطعی از سوی دفتر فوق در این زمینه، به دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ارسال نشده و مصوبه مذکور جهت ابلاغ به استانداری اصفهان ارسال نگردیده است. لذا هرگونه اقدام در محل مورد نظر خلاف ضوابط و مقررات قانونی است.

وی خاطرنشان کرد: گروه نظارت عالیه این اداره کل، طی بازدید از محل، تذکرات لازم در خصوص اقدامات خلافِ صورت گرفته را به شهرداری ارسال نموده اند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.