تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 17991

تفاهم نامه همکاری مابین مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شستا امضا شد.

تفاهم نامه همکاری مابین مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شستا امضا شد.

 تفاهم نامه همکاری مابین مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شستا امضا شد. به گزارش دنیای اسرار؛ غلام رضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در مراسم تفاهم نامه همکاری مابین مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

Print Friendly, PDF & Email

 تفاهم نامه همکاری مابین مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شستا امضا شد.

به گزارش دنیای اسرار؛ غلام رضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در مراسم تفاهم نامه همکاری مابین مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شستا، گفت: عمق اکتشافات در ایران بسیار کمتر از نرم های جهانی است. همچنین روش های نوینی در اکتشاف دور برد و … در دنیا توسعه یافته است که امکان بکار گیری آنها در پروژه های اکتشافی داخلی وجود دارد.

وی ادامه داد: موضوع اصلی در بخش معدن و صنایع معدنی ایران مسئله فناوری است بر همین اساس شرکت سرمایه گذاری صدرتامین راهبرد کلان توسعه فناوری نوآورانه را در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا نسبت به ایجاد اکو سیستم نوآوری با محوریت شتابدهنده تخصصی معدن، صنایع معدنی و مواد پیشرفته اقدام کرده است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: باهدف بهبود مستمر و رفع عارضه های موجود در شرکت های فرعی هلدینگ ضمن آموزش فرایند عارضه یابی و تربیت سفیران نوآوری، مشکلات و عارضه های شرکت ها شناسایی و با بکار گیری ظرفیت های اکو سیستم نوآوری کشور برای انها راه حل های علمی و فنی شناسایی شده است.وی ادامه داد: موضوع نهضت ملی بومی سازی با هدف جلوگیری خروج ارز از کشور و کمک به رونق واحد های تولیدی داخلی در شرکت های فرعی هلدینگ در حال پیگیری است.

مدیرعامل تاصیکو بیان داشت: افزایش ظرفیت تولید و توسعه محصولات با هدف افزایش سود آوری برای سهام داران و ذینفعان مورد تاکید هلدینگ بوده و بر همین اساس طرح های متعدد توسعه ای در شرکت های فرعی در حال انجام است که اکثر آنها تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهره ورداری می رسد.

در ادامه این مراسم سیروس وطنخواه مقدم، رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری گفت: این مرکز با هدف کمک به رفع مسائل تکنولوژیکی در کشور تشکیل شده است تا ضمن بهره برداری از ظرفیت های بین المللی در کشور های روسیه، چین، هند و اتریش به ارتقاء و توسعه فناوری در کشور کمک کند.

وی ادامه داد: دفاتر منطقه ای این مرکز با هدف شناسایی و جذب فناوری به بنگاه های تولیدی داخل کشور آمادگی دارند تا به عنوان پل ارتباطی فی مابین طرف های داخلی و خارجی اقدام کنند.

وی گفت: این مرکز آمادگی دارد تا همکاری های خود را با صدر تامین گسترش دهد و برای شروع این همکاری موضوعاتی مانند توسعه صنایع پایین دستی مس، تولید و فراوری منیزیم و فراوری انواع نمک های معدنی می تواند در دستور کار قرار گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.