تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 18020

جشنواره فرهنگی هنری خانواده_ آبی

جشنواره فرهنگی هنری  خانواده_ آبی

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: جشنواره   فرهنگی هنری خانواده_ آبی، با شعار  “شادباشیم، یاد بگیریم، سالم بمانیم” توسط شرکت آبفا استان اصفهان برگزار می شود. به گزارش دنیای اسرار:سید اکبر بنی طبا در ادامه اظهار داشت: این جشنواره در سه محور نماهنگ، شعر و استندآپ کمدی برای سنین

Print Friendly, PDF & Email

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: جشنواره   فرهنگی هنری خانواده_ آبی، با شعار  “شادباشیم، یاد بگیریم، سالم بمانیم” توسط شرکت آبفا استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار:سید اکبر بنی طبا در ادامه اظهار داشت: این جشنواره در سه محور نماهنگ، شعر و استندآپ کمدی برای سنین ۱۲ تا ۱۸ سال، و دو محور نقاشی و دابسمش مخصوص سنین ۶ تا ۱۲ سال برگزار می گردد.

وی با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف صحیح آب در فصول گرم پیش رو عنوان کرد: این روزها که برای حفظ سلامتی و شکست زنجیره انتقال  ویروس کرونا، در خانه ماندن فرزندانمان ضروری است، روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان اصفهان بر آن شد تا علاوه بر ایجاد یک فضای نشاط آور و سرگرم کننده در خانواده، کودکان و نوجوانان را به تفکر و تولید اثر در خصوص ارزش آب ترغیب کند.

سخنگوی آبفا استان اصفهان در ادامه گفت: کلیه آثار حداکثر تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه  از طریق اپلیکیشن های روبیکا و ایتا به شماره ۰۹۰۱۸۱۱۲۷۴۲ ارسال گردد و اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تولید آثار در پورتال روابط عمومی شرکت به آدرس pr.abfaesfahan.ir قابل دریافت است.

بنی طبا در پایان عنوان کرد: اسامی برگزیدگان، در هفته صرفه جویی (هفته اول تیرماه)، از طریق پرتال شرکت اعلام و به نفرات اول تا پنجم هر بخش جوایز ارزنده ای اهدا می گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.