تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 18427

ضرورت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی

ضرورت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان: ضرورت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جمع معاونین و مدیران این شرکت بر ضرورت ارتقای وضعیت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی تاکید کرد. مهندس هاشم امینی ضمن اشاره به بیش از نیم قرن سابقه و پیش

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:

ضرورت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی

به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جمع معاونین و مدیران این شرکت بر ضرورت ارتقای وضعیت ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی تاکید کرد.

مهندس هاشم امینی ضمن اشاره به بیش از نیم قرن سابقه و پیش تازی شرکت آبفا استان اصفهان در امر خدمت رسانی،عنوان کرد: استفاده از فناوری های نوین، بازنگری در شیوه ارائه خدمات و تغییر روش های سنتی به مدرن، تغییر فرآیند به منظور سرعت بخشی به خدمات و تجهیز پیشرفته واحدهای عملیاتی رفع حوادث، از الزامات این شرکت است.

رئیس هیات مدیره شرکت آبفا استان اصفهان بر لزوم تدوین برنامه زمان بندی شده برای ارتقا و بازسازی تصفیه خانه های فاضلاب تاکید کرد و افزود: تاسیسات فاضلاب برخی شهرهای بزرگ استان از جمله اصفهان،خمینی شهر و شاهین شهر به دلیل قدمتی که دارند، در اولویت قرار می گیرند.

وی در ادامه بر لزوم ارتقای سطح توانمندی و دانش کارکنان به عنوان اصلی ترین کلید بهبود و بهره وری سازمان تاکید کرد و گفت: استفاده از سایت آموزشی مهارت محور بختیاردشت به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مهندس امینی در این جلسه عنوان کرد: در این حوزه، نیاز بهره برداری باید محور توسعه قرارگیرد و فلسفه تغییر ساختار سازمانی به شیوه کنونی همین شعار است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.